    From: olo <o...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kradzież roweru z monitorowanego parkingu
    Date: Thu, 01 Jun 2006 14:24:44 +0200

    Witam!

    Dwa dni temu skradziono mi rower (typowy makrokesz - wart nie wiecej,
    jak 400 zl).
    Cala rzecz dziala sie na parkingu przeznaczonym dla rowerow pod
    krakowska Galeria Kazimierz (od strony ul. Rzezniczej).
    Obiekt Galerii chroniony jest przez firme Solid Security. Jak
    dowiedzialem sie od jednego z ochroniarzy, przy tamtym parkingu powinien
    byc caly czas jakis ochroniarz. Parking jest rowniez monitorowany
    poprzez kamery.
    Nie wiem na razie, jaka umowa spisana jest pomiedzy Galeria a firma
    ochroniarska - mozliwe, ze ich zadaniem jest jedynie ochrona mienia Galerii.
    Czy jest jakas szansa na uzyskanie rekompensaty za skradziony rower?
    Jesli tak, to do kogo sie udac? Czy odpowiedzialna za to moze byc GK,
    czy raczej SS?
    Sprawa oczywiscie zostala zgloszona na Policje...

    Pozdrawiam serdecznie,
    Aleksander Sowinski

    PS. Solid Security mial przegladnac tasme z nagraniem i poinformowac
    mnie o zarejestrowanym przebiegu zdazenia. Do tej pory tego nie uczynili...