  • 61. Data: 2005-02-18 08:56:32
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cv1r8q$ae9$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy eksmisja na bruk bezrobotnej ciężarnej kobiety, która nie płaci
    > czynszu będzie sprawiedliwa, czy nie?

    Eksmitujący powinien zapewnić ciężarnej kobiecie lokal zastępczy i pomóc w
    przeprowadzce.
    Wyrzucanie ciężarnej kobiety na bruk jest przestępstwem.
    Proszę zadać sobie mądre warte pana pytanie.

    Czy przestępstwo może być sprawiedliwe?
    Pana plugawej odpowiedzi można się domyślać. Będzie brzmieć:
    Wszystko zależy od tego kto dokonuje przestępstwa.
    Jeżeli ktoś z komuny, postkomuny, sędzia, prokurator, policjant lub ktoś
    inny z rządzącej sitwy to nawet przestępstwa okazują się nieszkodliwe,
    sprawiedliwe w wirtualnym pojęciu sprawiedliwości, oraz rzadko są karane.
    Nigdy nie były i nie są karane sprawiedliwie.

  • 62. Data: 2005-02-18 08:59:10
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:rt72vc.qbe.ln@ziutka.router...
    > In article <cv1q7g$69h$1@inews.gazeta.pl>, maciejka wrote:
    > Jeśli takie mądrale i uważają że za 3k można odtworzyć co
    > utracili to niech dowodzą tego przed sądem.
    > Marcin

    A pan myśli, że sąd przyzna rację tej kobiecie?
    Szczerze w to wątpię.

  • 63. Data: 2005-02-18 09:01:58
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Serwisan mial obowiazek pilnowac sprzetu i go zabezpieczyc, nie zrobil
    > tego
    > wiec musi naprawic szkody. A szkoda w tym przypadku to nie tylko wartosc
    > "umowna" tego czego nie ma, ale i konsekwencje z tym zwiazane i ich
    > koszty.
    > Niby dlaczego jesli ktos mi rozbil niebieski samochod nie z mojej winy,
    > wyremontowalby go owszem, ale poniewaz nie bylo niebieskiego lakieru albo
    > byl za drogi pomalowalby mi go kolor czerwony.
    > Ja kupilem niebieski samochod i chce miec niebieski.. czerwone sa

    Ma pan zapewne na myśli kraj inny niż Polska.

  • 64. Data: 2005-02-18 09:03:00
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > nier zrozumiales pytanie, od kiedy laptop traci tyle na wartosci przez rok
    > czasu?
    > Pecet procentowo tyle nie traci, a jezeli o laptopy chodzi to sa znacznie
    > mniejsze roznice w cenie.
    > P.

    Dobrze zrozumiał, tylko wspiera sitwę więc musi oszukiwać i wmawiać ludziom
    nieprawdę.

  • 65. Data: 2005-02-18 09:04:41
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zgadza się, nie znam się na cenach laptopów, jestem tylko prawnikiem,

    To po co pan w ogóle zabiera głos w tej sprawie, kpiąc sobie ze mnie,
    podczas gdy sam pan ma coś nie tak z pańską logiką.

  • 66. Data: 2005-02-18 09:05:30
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > a jaki jest zwiazek
    > ukradziono uzywany a poniewaz jest komus potrzebny jakikolwiek to chyba
    > nei
    > bedzie sobie szukal uzywanego tylko kupi jak czlowiek nowy ;)
    > to chyba normalne
    > na prawie was myslenia nie ucza ?

    Oj nie uczą ich.

  • 67. Data: 2005-02-18 09:06:31
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Oraz oprogramowanie! W tym przypadku to pewnie było Windows XP OEM.
    > Powinni zapewnić identyczny sprzęt - to że jakiś Gericom ma ten sam
    > procesor, nie ma znaczenia; Ty dałaś im IBM/Compaq/Dell model X i takiego
    > oczekujesz.

    > Dokładnie.
    >
    > Pozdrawiam,
    > --

    Wreszcie coś z sensem napisał.

  • 68. Data: 2005-02-18 09:13:15
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > ale Ci powiedzieli...

    A pan myślał, że co jej powiedzą w polskim sądzie, czy w prokuraturze?
    Mój ojciec od ponad roku nie ma odpowiedzi w sprawie oszukania go przez
    kredyty argentyńskie na 800 zł. Ani zwrotu pieniędzy ani ukarania sprawcy.
    Jedyny człowiek który właściwie rozliczył kredyty argentyńskie w Katowicach
    trafił do więzienia. W sumie i tak postrzelił nie tych co trzeba.

  • 69. Data: 2005-02-18 09:15:54
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Dysk na ktorym sa dane to dysk do PC , wiec tu problemu nie ma.

    Jak w laptopie podłączy go pani sobie jako inny dysk, żeby odzyskać dane?
    W laptopie czy komputerze o innej konfiguracji są problemy z uruchomieniem
    Windows XP po przełożeniu dysku z innego komputera. Poradzi sobie Pani sama?
    Próbowała Pani kiedyś włożyć dysk z innego komputera i uruchomić z tego
    dysku Windows XP?

  • 70. Data: 2005-02-18 09:15:54
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>