  • 21. Data: 2005-02-17 06:01:16
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cv0i4o$4hm$1@inews.gazeta.pl...
    > 10 lat temu kupiłem komputer. Gdyby mi go teraz ukradziono nie mógłbym
    > ządać 4000 zł., chociaż tyle za niego zapłaciłem, bo nie jest tyle wart.
    > Wart jest 400 zł.

    To może gdy go panu ktoś ukradnie i będzie pan musiał iść, kupić nowy za
    4000 to poczuje pan o czym pisze ta pani.

  • 22. Data: 2005-02-17 06:02:26
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Twoje zdanie doktorku, nijak ma się do obowiązującego prawa.
    >
    > To jest grupa pl.soc.prawo , a nie pl.soc.sprawiedliwość,

    Od dawna piszę tu, że to prawo trzeba zmienić tak, aby było sprawiedliwe.

  • 23. Data: 2005-02-17 06:07:09
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Doktorku, jak twoja żona nie złożyła zażalenia to sama jest sobie winna.
    > I skończ wreszcie z opowiadaniem bzdur ze wyroki mają być sprawiedliwe, bo
    > żaden przepis tego nie nakazuje.

    Więc "za łeb i do wora" prawników jak pan, którzy takie niesprawiedliwe
    prawo popierają, czerpiąc z tego korzyści.
    Prawo i wyroki powinny być sprawiedliwe dla wszystkich a nie tylko dla
    rządzącej sitwy, komuny i postkomuny, oraz ich aparatu przymusu.

  • 24. Data: 2005-02-17 06:41:25
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > wszystkich lokalnych gazetach opiszesz całą sytuację - stracą zaufanie
    > klientów, czyli źródło utrzymania.

    lol, zarty sobie robisz? myslisz ze jakakolwiek gazeta opisze
    cos takiego, ze to dla nich jakis ekstra material?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 25. Data: 2005-02-17 07:32:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "maciejka" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A jak wycenic , do czego sie odniec, do procka? , allegro -
    > sprzet roznych firm ma rozna wartosc .

    jak wycenic?
    w przypadku laptopa to: firma i model + ewentualne rozszerzenia jakie w nim
    robilas typu dodatkowa pamiec, wymieniony dysk itp

    najszybciej wycenisz szukajac np na allegro, a jak bedziesz zlosliwa i ta
    droge radze obrac, idziesz do komisu w serwisie tej firmy, i oni podaja ci
    cene roczniaka
    generalnie laptopy nie traca na wartosci tak jak zwykle komputery i laptop
    ktory rok temu kosztowal 13 tys po roku nadal bedzie kosztowal w okolicach
    8-9, mowa oczywiscie o sprzecie z papierami

  • 26. Data: 2005-02-17 07:42:45
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    roczny sprzet spokojnie jeszcze kupisz w sklepie wiec do ceny rynkowej nie
    trzeba specjalisty, szczegolnie jesli jak piszesz byl wypasiony (ciezko cos
    kupic za taka cene:)
    Powinni Ci jeszcze oddac za dane i stres. Dane wycen sam.
    JEsli to firma i dane byly wazne a im o tym mowiles i podjeli sie
    archiwizacji to chyba da sie ta strate wycenic rynkowo i powinni placic.
    Dawaj ich do sadu, skad wiesz ze to oni nie ukradli - wezwij policje.

  • 27. Data: 2005-02-17 07:55:44
    Od: "maciejka" <b...@s...pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D. wrote:

    > To ma Pani szczęście. Moim zdaniem powinni Pani kupić nowy notebook o
    > takich samych, lub lepszych parametrach i zamontować ten dysk, oraz
    > uruchomić system. Z XP może mieć Pani w domu problemy, jeżeli zamontują
    > dysk ot tak do innego notebooka.

    Dysk na ktorym sa dane to dysk do PC , wiec tu problemu nie ma.

    Proponuja mi w tej chwili zakup laptopa o nawet troche wyzszych parametrach
    , ale z pirackim XP.
    Upieraja sie ze nie oddadza rownowartosci tego laptopa tak abym
    mogala sama podjac decyzja jaki sprzęt kupic , dlatego ze zalezy im zeby to
    wziaść na siebie
    i miec koszt +VAT - sa rowniez ubezpieczeni, a wiec odszkodowanie jakies za
    kradziez rownież otrzymaja.

    Jak ich zmusic do tego aby to byla gotowka ,za ktora kupie laptop na swoja
    firme?

  • 28. Data: 2005-02-17 08:02:42
    Od: "maciejka" <b...@s...pl>

    Robcio wrote:
    > Powinni Ci jeszcze oddac za dane i stres. Dane wycen sam.

    Dane sa , a stres tez jest , od dwoch tygodni , mam ograniczone ruchy w
    firmie
    ze wzgledu na to ze PC,t nie jest mobilny i trudno go zabrac do
    klienta celem zrobienia prezentacji.
    Firma mi kuleje , a przepychanki trwają :(

    Sami zglosili , ale tez ich podejrzewalam , poniewaz po kradziezy
    zaproponowali compaqa z allegro za 3900 zł
    Krotko mówiąc złoty interes.

    No nic trzeba zalozyc firme ktora bedzie przyjmowala do serwisu tylko
    najdrozsze modele laptopow,
    a potem wykupic i oddac klientom smieci z allegro celem rekompensaty

  • 29. Data: 2005-02-17 09:33:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Sami zglosili , ale tez ich podejrzewalam , poniewaz po kradziezy
    > zaproponowali compaqa z allegro za 3900 zł
    > Krotko mówiąc złoty interes.

    :) powiedz im ze albo oddaja ci taki laptop jak zaginol nie starszy niz
    twoj, albo sprawa trafia do sadu
    nie patyczkuj sie z nimi tylko idz na ostro, racja jest po twojej stronie

  • 30. Data: 2005-02-17 09:46:39
    Od: "maciejka" <b...@s...pl>

    szerszen wrote:

    > :) powiedz im ze albo oddaja ci taki laptop jak zaginol nie starszy niz
    > twoj, albo sprawa trafia do sadu
    > nie patyczkuj sie z nimi tylko idz na ostro, racja jest po twojej stronie

    Powiedzieli mi , ze jak sprawe skieruje do sądu to i z 10 lat moze potrwac,
    ale chyba tak sie stanie ze trafi to do sadu.
    Najgorsze , ze nie bardzo mam na czym pracowac :(