    From: "Wojtuś puszcza faję" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.soc.prawo
    Subject: Kradzież Mojego Dzieła
    Date: Wed, 18 Jun 2003 13:02:55 +0200

    Na potrzeby aukcji allegro zrobiłem zdjęcie oferowanego przez siebie
    produktu. Po 2 dniach ktoś wystawił aukcję z tym samym zdjęciem, co ja
    umieściłem na allegro. Czy ma on usunąć aukcję?? Gość napisał mi takiego
    maila:
    "Wit@m !!!!!

    Bardzo przepraszam że ,,ukradłem'' Pańskie zdięcie. Nie mam
    skanera ani aparatu cyfrowego więc nie pozostało mi nic innego
    jak bestialsko zarąbać zdięcie jakiegoś uczciwego allegrowicza
    za co serdecznie Pana przepraszam. Jeśli Pan chce to mogę usunąć
    moją aukcję, lecz bardzo proszę pomyśleć: mieszkam na wsi i
    chciałem zarobić pare groszy. Czy mam usunąć aukcję??? za jej
    wystawienie zapłaciłem ponad 18zł... Więc jak ma być???

    Z poważaniem Trunks 24"

    Napisałem mu, że tak nie wolno i kazałem mu usunąć aukcję, teraz dostałem
    takiego miala:
    "Hej a niby czamu mam ją uaunąć jeśli nie było na zdięci
    znaczka ,,COPYRIGHT '' albo coś w tym stylu "

    Co robić??
    Wojtek vel. Podpis
    s...@o...pl
    Pomysłodawca grupy internetowej alt.pl.allegro
    Zadowolony użytkownik S SL45i
    gg:3344005