  • Data: 2006-03-29 06:36:12
    Temat: Koszty postępowania sądowego art. 618 par.! kpk
    Od: Oskarzony<w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy Sąd ma prawo zasądzić odemnie koszty postępowania sądowego,
    Podczas umowy zawartej pomiędzy mną a prokuraturą przy ustalaniu wymiaru
    kary ( dobrowolne poddanie się karze ) nie było mowy o Kosztach sądowych.
    W akcie oskarżenia również nie było wzmianki na ten temat jak i podczas
    ogłaszania wyroku.
    Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałem wezwanie do zapłaty w wysokości
    6940,00 zł. Koszta dotyczą: Biegłych, delegacji i diet oraz opinia psychologiczna!
    Jakie są szanse odwołania się od tej decyzji i czy ktoś już "wywalczył" zniesienia
    uznanych do zapłaty kosztów

    Pozdrawiam:
    Bankrut

    -> http://usenet.pomocprawna.info