    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Apr 2022 16:01:25 +0200, Shrek napisał(a):

    > No i już wiem - w UK w grudniu omikron już był wariantem dominującym. W
    > bułgarii nie wiem, ale u nas dopiero w styczniu. Więc prawdopodobnie
    > jednak omikron - w UK obie tegoroczne górki to już omikron, w BG
    > pierwsza to prawdopodobnie jeszcze delta.

    Omikron to bardzo inteligentna mutacja, bo pojawia się akurat tam, gdzie
    trzeba, żeby wszystko wytłumaczyć, przy czym internety powiadają, że
    jeszcze w połowie grudnia dopiero zaczynał dominować w Londynie, a w innych
    rejonach raczkował.
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/europa/news-w-londynie-omikron-jest-juz-dominujac
    ym-wariantem-koronawiru,nId,5709644#crp_state=1
    Nie wspominam, że od zakażenia do zgonu mijają 2-3 tygodnie, a krzywa
    zgonów już w październiku i listopadzie nie imponowała.

    Podsumowując, "muszą być inne czynniki", przy czym na pewno nie są nimi
    szczepienia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1302. Data: 2022-04-27 13:23:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.04.2022 o 12:42, Shrek pisze:

    > No i?

    No i lokdałnowanie tylko emerytów i samoograniczanie pozostałych
    rozsądnych obywateli jest niewystarczające. Bo samoograniczani i
    rozsądni obywatele okazali się niewystarczająco rozsądni i
    samoograniczeni przed wyjazdem na narty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1303. Data: 2022-04-27 13:24:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Apr 2022 16:08:35 +0200, J.F napisał(a):

    > czy ujemna skutecznosc szczepionki

    Musowo. To widać dla danych o 'przypadkach':
    https://twitter.com/Robert39937010/status/1514034061
    643235336/photo/1
    U trójdawkowców 2x więcej 'przypadków' niż posiadaczy prawdy o świecie.
    In folia veritas.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1304. Data: 2022-04-27 13:32:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.04.2022 o 12:46, Shrek pisze:

    > Będzie - kolejnej flaszki nie ma:P

    W sklepach zabrakło?
    Czyli jak wypijesz flaszkę, to na drugi dzień jak wytrzeźwiejesz okazuje
    się, że stojąca na półkach w sklepach wódka przestała działać?

    A chciałem flaszkę kupić na łykęd. Ale nie kupię, bo po chuj mam kupować
    niedziałającą, skoro wytrzeźwiałeś i już nie działa, a szury mają rację.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1305. Data: 2022-04-27 13:42:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2022 o 13:23, Kviat pisze:

    > No i lokdałnowanie tylko emerytów i samoograniczanie pozostałych
    > rozsądnych obywateli jest niewystarczające.

    No jest - jakby było to by się pandemia skończyła. Ale zamknięcie reszty
    gospodarki też nic na korzyść nie zmienia. Natomiast ma kupę negatywnych
    efektów co widać chociażby po ilości nadmiarowych zgonów - kto jest
    liderem - my czy szwecja?

    > Bo samoograniczani i
    > rozsądni obywatele okazali się niewystarczająco rozsądni i
    > samoograniczeni przed wyjazdem na narty.

    Przecież pandemia zaczęła się w marcu. Na jakiej podstawie ludzie mieli
    nie jechać na przełomie stycznia i lutego, skoro pierwsze przypadki
    odnotowano na początku marca? Naprawdę sądzisz, że gdyby niepojechali
    akurat w styczniu akurat do austrii to by coś zmieniło? Pojechaliby w
    lutym do niemiec i co wtedy?

    Ty naprawdę masz problem z oceną podstawowych informaji. Jako argument
    za skutecznością lokdałnu podajesz przykład szwecji, gdzie lokdałnu nie
    była a skończyło się tak samo - choć nie - szwecja wyszła na tym
    finalnie lepiej, bo to my jesteśmy przykładam jak nie należy sobie
    radzić z pandemią (mimo dobrego startu).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1306. Data: 2022-04-27 13:57:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Apr 2022 10:17:48 +0200, Shrek napisał(a):

    > jakby się opierać na czysto naukowych albo medycznych
    > przesłankach to w zasadzie wszystko co dało się zrobić źle to tak zrobiono.

    Świat już tak jest urządzony, że rządzą nim nieudacznicy.
    Dobrze, że chociaż są internety, bo można o tym głośno powiedzieć.

    --

  • 1307. Data: 2022-04-27 14:02:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2022 o 13:20, Olin pisze:

> [...]
    in/europa/news-w-londynie-omikron-jest-juz-dominujac
    ym-wariantem-koronawiru,nId,5709644#crp_state=1

    https://www.ft.com/content/3c27c135-fdbc-4db7-8c7c-6
    e1f6c386235 - drugi
    wykres.

    Drugi wykres - był dominujacy już w pierwszej połowie grudnia. To samo
    żródło czyli UKHSA. Jakoś wiarygodniej wygląda niż twoje "gdzie indzie
    raczkował" podczas gdy twój artykuł na podstawie danych z 11/12 grudnia
    mówi "Jak oświadczyła UKHSA, jeśli krzywa wzrostu będzie tam wyglądać
    tak jak w Londynie, Omikron stanie się w tych regionach dominującym
    wariantem w ciągu trzech-czterech dni."

    > Nie wspominam, że od zakażenia do zgonu mijają 2-3 tygodnie, a krzywa
    > zgonów już w październiku i listopadzie nie imponowała.

    Szczyt zachorowań w przedostaniej fali to był omicron i nic na to nie
    poradzisz. Widać też że było po nim znacząco mnie zgonów niż wynikałoby
    to z przyrostu przypadków - nie wiem co chcesz udowodnić? Że omikroni
    nie jest łagodniejszy od delty? Że w przypadku UK przedostatnia fala to
    już omikron a w BG to jeszce delta? Uparłeś się porównywać śliwki z
    truskawkami i dziwisz się że wyniki są jakie są?

    > Podsumowując, "muszą być inne czynniki", przy czym na pewno nie są nimi
    > szczepienia.

    Podsumowując - muszą być inne czynniki nie tylko szczepienia. I chyba
    nikt normalny temu nie zaprzeczy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1308. Data: 2022-04-27 14:02:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Apr 2022 12:10:53 +0200, Shrek napisał(a):

    > skąś musiały energię
    > uzyskać a ta jak doszliśmy do porozumienia była prawddopodobnie
    > kwantowalna.

    Nie wiem, z kim dochodziłeś do porozumienia, ale na pewno nie ze mną.
    Energia nie musi być skwantowana.

    Że zacytuję:
    "Jesteś tak nudny i odporny na argumenty
    jak upośledzony sebastian z budowy, który nie może zrozumieć że jak
    flaszkę wypił, to już jej nie ma."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1309. Data: 2022-04-27 14:05:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2022 o 13:32, Kviat pisze:

    > W sklepach zabrakło?

    Sklepy tylko rządowe i rząd zabronił. Wypiłeś trzy i starczy. Chyba że
    masz więcej niż 80 lat albo obniżoną odporność na alko^H^H^odporność:P

    > Czyli jak wypijesz flaszkę, to na drugi dzień jak wytrzeźwiejesz okazuje
    > się, że stojąca na półkach w sklepach wódka przestała działać?

    A jak widzisz że stoi to się tym widokiem upijasz? :P

    > A chciałem flaszkę kupić na łykęd. Ale nie kupię, bo po chuj mam kupować
    > niedziałającą, skoro wytrzeźwiałeś i już nie działa, a szury mają rację.

    Slusznie - pierdolisz od rzeczy na trzeźwo, mylą ci się czasy przeszły i
    teraźniejszy. Nie powinieneś pić w takim stanie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1310. Data: 2022-04-27 14:09:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2022 o 13:57, Olin pisze:

    > Świat już tak jest urządzony, że rządzą nim nieudacznicy.

    Dlaczego nieudacznicy? Oni robią dobrze - tyle że niekoniecznie tobie:P
    Skąd pomysł, że interes władzy jest zbieżny z twoim? Ludzie chcieli żeby
    coś z tą pandemią robić to robili - na pełnej kurwie. Większość nie
    zastanawiała się czy to ma sens, resztę łatwiej oszukać niż potem
    sprawić żeby uwierzyli że zostali oszukani - jak mówił guru "ludzie są
    tak głupi że to działa!".

    > Dobrze, że chociaż są internety, bo można o tym głośno powiedzieć.

    Już niedługo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!