    Temat: Re: Korelacja
    Od: Piotr <c...@g...com>

    Czytam i czytam wasze spory i widzę że końca nie będzie a to z jednego
    powodu. Usiłujecie połączyć ze sobą dwa światy i systemy walutowe. Nie
    da się poprzekładać na czysto naukowy tor tego co jest od początku
    robione tylko w celach politycznych i finansowych udając tylko że to
    naukowe powody.

    Avast.

    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.04.2022 o 17:22, Shrek pisze:

    > Nie masz już odporności.

    A naukowcy twierdzą, że mam odporność.

    > W skuteczności przeciw zachorowaniu (jak mówi definicja skuteczności)?
    > Nie, już nie ma.

    Czyli nie ma różnicy, czy ktoś się zaszczepił, albo nie zaszczepił?

    To po chuj naukowcy nadal zalecają szczepienia niedziałającymi
    szczepionkami?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1283. Data: 2022-04-27 09:45:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.04.2022 o 17:32, Shrek pisze:

    > Zanim _spadła_ to _działała_

    Czyli jak się wstrzyknie niezaszczepionemu, to nie zadziała (skoro nie
    działa) i nie zbuduje mu (tak jak prawdopodobnie mi - tak twierdzą
    naukowcy) odporności na ciężkie zachorowanie, prawdopodobnie uchroni
    przed hospitalizacją i zgonem?

    To po chuj naukowcy nadal zalecają szczepienia niedziałającą szczepionką?
    Spisek? Epidemia zidiocenia wśród naukowców? Jak to wyjaśnić?

    > Nie musisz dziękować.

    Na razie nie mam za co.
    Nie mogę się doczekać sensownej odpowiedzi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1284. Data: 2022-04-27 10:14:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > no szybkość mutacji właśnie było jednym z powodów, że nie można było do
    > tej pory stworzyć skutecznej szczepionki. Teraz nagle ktoś powiedział,
    > że taką stworzył i to w ekspresowym tempie. Jak się okazało skuteczność
    > wcale nie była lepsza, w czasie niektórzy naukowcy określają, że jest
    > dużo niższa niż szczepionek przeciw grypie. A jeszcze nie znamy
    > wszystkich skutków ubocznych...

    Dwie popawki - skuteczność przeciw omikronowi jest mniejsza niż
    sezonowej szczepionki przeciw grypie. Na razie robimy fikołki, że to
    szczepionka przeciw wariantowi alfa, więc naturalne, że przeciw
    omikronowi efemistycznie mówiąc działa słabiej, a jednocześni szczepimy
    ludzi tą szczepionką przeci omikronowi:P

    Co do skutków ubocznych to z prawdopodobieńtwem dążącym do pewności już
    znamy wszystkie (choć nie da się absolutnie wykluczyć że coś się jeszcze
    pojawi). Ale tego nie da się wykluczyć nigdy. Z dugiej strony - slkutki
    szczepionki niby znamy wszystkie bo skąd miałyby być nowe a do long
    covida ciągle przypisujemy coraz to nowe - z których większość ma z
    kowidem jedynie taki związek, ze osoba która je odczówa miała kiedyś
    dodatni test:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1285. Data: 2022-04-27 10:17:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2022 o 09:34, Piotr pisze:

> [...]
    > da się poprzekładać na czysto naukowy tor tego co jest od początku
    > robione tylko w celach politycznych i finansowych udając tylko że to

    No właśnie dokładnie o tym piszę, że to co odwaliło to nie było tylko
    (ani nawet przede wszystkim) na podstawach naukowych jak usiłuje się to
    przedstawić.

    Co więcej - jakby się opierać na czysto naukowych albo medycznych
    przesłankach to w zasadzie wszystko co dało się zrobić źle to tak zrobiono.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1286. Data: 2022-04-27 10:20:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2022 o 09:37, Kviat pisze:

    > A naukowcy twierdzą, że mam odporność.

    To dlaczego ryzyko zachorowania jest dokładnie takie same jak u
    niezaszczepionych?

    > Czyli nie ma różnicy, czy ktoś się zaszczepił, albo nie zaszczepił?

    Czyli szczepionka nie chroni go w żaden znaczący sposób przed zachorowaniem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1287. Data: 2022-04-27 10:22:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2022 o 09:45, Kviat pisze:

    > Czyli jak się wstrzyknie niezaszczepionemu,

    Czyli jak spadła to niedziała. Jesteś tak nudny i odporny na argumenty
    jak upośledzony sebastian z budowy, który nie może zrozumieć że jak
    flaszkę wypił, to już jej nie ma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1288. Data: 2022-04-27 11:45:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Apr 2022 15:41:50 +0200, Shrek napisał(a):

    > I tak się akurat składa, że była to (niespodzianka;)) skuteczność
    > przeciw zachorowaniu:P Wbrew obowiązującej definicji podali?

    Podali według definicji, tyle że nawet kiedy po mutacji wirusa skuteczność
    na zakażenie i zachorowanie szybko spada, to nadal warto się szczepić, żeby
    chronić się przed hospitalizacją i zgonem.

    Lansujesz dziwaczną dla mnie tezę, że mamy wywalić szczepionki do kosza i
    się nie szczepić, bo najważniejsza jest zgodność z doktryną, a życie i
    zdrowie nie ma znaczenia.

    To wszystko głosisz, powołując się równocześnie na raporty naukowców,
    którzy podobno uczestniczą w jakimś spisku proszczepionkowym, "bo granty",
    razem z lekarzami oraz agencjami do spraw leków. Oni wszyscy nie widzą
    tego, co jest oczywiste dla szeregowego bywalca tłitera.

    > No i dlatego nie działa... To może zamiast udawać, że działa należy
    > zugrejtować?

    Jeśli masz na podorędziu upgrejd, to dawaj; ludzkość będzie wdzięczna.
    Na razie prasa mętnego nurtu donosi, że Pfizer i Moderna nie dają rady:

    "Spore nadzieje pokładano w nowej generacji szczepionek specyficznych
    przeciwko wariantowi omikron. Zarówno Pfizer, jak i Moderna przystąpiły do
    badań nad takimi szczepionkami już w styczniu b.r., obiecując wyniki za
    trzy miesiące. Niestety, wstępne analizy prowadzone zarówno na myszach, jak
    i na małpach nie napawają optymizmem.

    Okazuje się, że takie szczepionki nie dają lepszych wyników niż
    dotychczasowe. Nie jest to na razie bardzo zła wiadomość, ponieważ
    skuteczność trzech dawek ,,starych" szczepionek Pfizera czy Moderny jest
    nadal wysoka."

    https://wyborcza.pl/7,75400,28377394,dwa-nowe-warian
    ty-omikronu-rosna-w-sile-to-nie-koniec-pandemii.html

    Autorem artykułu jest Jacek Kubiak, więc możesz go uświadomić, że
    kompletnie nie zna definicji skuteczności i propaguje ciemnotę & zabobon.

    Aha, w artykule jest jeszcze taki akapit:
    "Hipoteza, że wirus ewoluuje w kierunku bardziej łagodnej formy, jest
    ciągle tylko hipotezą. Najbardziej optymistyczną i, oczywiście,
    prawdopodobną. Ale równie dobrze nowy, hipotetyczny wirus o zakaźności
    bliskiej BA.4 może powodować liczne zgony, np. dopiero po dwóch tygodniach
    od zakażenia."

    > To akurat się da oszacować. Problem z trafnością takiego oszacowania,
    > ale wiadomo, że będzie w dół.

    Nie będę pytał o konkrety, bo wybitnym ekspertom wierzę na słowo.

    > No i? Co to zmienia w zakresie definicji skuteczności szczepionki?

    Dlaczego uważasz, że każdy tekst we wszechświecie dotyczy skuteczności
    szczepionek?
    Powyższe obrazuje, że bajania, o wspaniałości i stuprocentowej skuteczności
    "starych dobrych szczepionek" można włożyć między opowieści wilkołakach i
    małpoludach. To samo dotyczy przykładu szczepień przeciw gruźlicy, o
    których wcześniej pisałem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1289. Data: 2022-04-27 11:53:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Apr 2022 07:24:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jaka jest druga szczepionka co działa mniej niż powiedzmy dwa lata? Albo
    > nawet pięć?

    Szczepionka przeciwko wściekliźnie daje odporność na ok. dwa lata.
    Uwaga! Podaje się 5 dawek, a kiedyś było nawet 6.

    --

  • 1290. Data: 2022-04-27 12:04:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Apr 2022 00:56:05 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > W warunkach rzeczywistych taki Achilles z żółwiem to nie są dwa
    > bezwymiarowe punkty poruszające się w tym samym kierunku bez
    > jakichkolwiek wzajemnych oddziaływań. Jeśli przymiemy, że prędkości mają
    > być stałe to i tak będzie potrzeba wykonać jakąś pracę aby poruszli się
    > w tym samym kierunku, oraz aby utrzymać tę stałą prędkość,

    Na Ziemi poruszając się, wykonują pracę przeciw tarciu.
    No to niech się poruszają w przestrzeni kosmicznej. Wtedy mają prędkość
    jakąś tam i ruch nie wymaga wydatkowania energii.