  • 31. Data: 2016-07-05 13:13:47
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 5 Jul 2016 12:52:14 +0200
    z <...@...pl> wrote:

    > Tyle postów a niczego nowego się nie dowiedziałem.
    > Dzięki chłopaki. Czekam na więcej ;-)

    A czego się chciałeś dowiedzieć?
    Gazety mówia, że poczta ma sprawdzać.
    Poczta może sobie nwet chcieć sprawdzać, ale nie ma żadnych uprawnień, więc jak nie
    wpuścisz, a przez okno nie zajrzy, to nic nie sprawdzi.
    Może nałożyć zaległą danine, a Ty ich możesz zgodnie z prawem spuścić na drzewo. Jak?
    Google prawdę Ci powie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 32. Data: 2016-07-05 13:14:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 13:13, J.F. pisze:
    > Owszem, jak widac mozna bez niej zyc, ale trzeba przyznac, ze
    > -taka telewizja ciagnie w gore poziom innych stacji. Choc u nas raczej
    > widac, ze to inne ciagna ja w dol :-)

    Nie ma to jak samozaorać swoją argumentację. Tak to tylko ty potrafisz ;)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2016-07-05 13:33:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie ma to jak samozaorać swoją argumentację. Tak to tylko ty
    >potrafisz ;)

    Bo to dwie osobne sprawy - pewne zalety panstwowej telewizji, a
    placenie za nia :-)

    Jakby rzad ograniczyl wydatki na osmiorniczki i utrzymal bezplatna
    TVP, to bym sie ucieszyl :-)

    J.

  • 34. Data: 2016-07-05 13:39:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 13:33, J.F. pisze:

    > Bo to dwie osobne sprawy - pewne zalety panstwowej telewizji, a placenie
    > za nia :-)
    >
    > Jakby rzad ograniczyl wydatki na osmiorniczki i utrzymal bezplatna TVP,
    > to bym sie ucieszyl :-)

    Nie starczyłoby, ośmiorniczki to akurat tanie jedzenie.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2016-07-05 15:21:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie starczyłoby, ośmiorniczki to akurat tanie jedzenie.

    Takie bardzo tanie to nie - 1000 zl na dwoch.

    No ale faktycznie - nawet jakby wszyscy poslowie i ministrowie
    codziennie zarli, to na TVP i tak nie starczy ...

    J.

  • 36. Data: 2016-07-05 16:31:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 15:21, J.F. pisze:

    > Takie bardzo tanie to nie - 1000 zl na dwoch.

    A to już wina restauracji, a nie ośmiorniczek, bo te kosztują jak na
    przykład wołowina.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2016-07-05 17:19:32
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-05, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Kablówki oferują teraz usługi oglądania TV na komputerach i urządzeniach
    > przenośnych nie podlegających pod abonament.

    Ale skoro "kupujesz" pakiet TV (a nie internetowy), to?
    Bo do tego co mówisz, to wystarczy pakiet internetowy.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 38. Data: 2016-07-05 18:29:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 17:19, Wojciech Bancer pisze:
    > Ale skoro "kupujesz" pakiet TV (a nie internetowy), to?
    > Bo do tego co mówisz, to wystarczy pakiet internetowy.

    Niekoniecznie. Usługa horizon.tv w UPC jest dodatkiem do pakietu TV. Te
    same kanały co w pakiecie (prawie)
    Nie da się jej wykupić osobno za 10 zł :-)
    Działa na www, androidzie i ios. Rozumiem teraz tych co mówią że
    telewizora nie posiadają bo mają wszystko w necie ;-)
    Tak samo z DVB-t. Tuner do kompa na usb kosztuje 50 zł.

  • 39. Data: 2016-07-05 19:14:49
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 21:51, witek pisze:

    > Nie może.

    Jeszcze nie, ale to tylko problem jednego nocnego głosowania i usłużnego
    podpisu :)

    --
    Sonn

  • 40. Data: 2016-07-05 19:17:18
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 01:14, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe na jakiej podstawie chcą cokolwiek ściągać?
    >
    > Zarówno PP jak TVP to spółki. Spółki mogą żądać opłat tylko i wyłącznie
    > gdy mamy z nimi podpisaną umowę.
    > Chyba nikt z nimi nic nie podpisywał?
    > Inna sprawa to że uruchamiając telewizję naziemną i likwidując
    > tradycyjne nadajniki do odbioru konieczny jest dekoder.
    > Nie wszyscy muszą mieć takie urządzenie. Czyli sami sobie w nogę strzelili.
    > Dodatkowo nie ma obowiązku wpuszczania obcych osób do domu.
    >
    > Dlatego niech się gonią na drzewo.

    Przestań powielać te debilizmy, które ktoś kiedyś wpuścił do netu mając
    gówniane pojęcie o obowiązujących przepisach prawa.

    Obowiązek uiszczania abonamentu wynika z ustawy i umowa z taką czy inną
    spółką g... ma do tego.

    --
    Sonn