  • 171. Data: 2007-01-23 22:40:30
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Radosław Korzeniewski wrote:

    > A Mac OS X???

    Zalezy jaki masz temat ;)

    --
    2007

  • 172. Data: 2007-01-24 12:30:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > A kto ich mial udupic?
    >
    > oni maja wazniejsze sprawy na glowie, niz stawac przeciwko sobie. Wazne
    > ze HGW sponila si ez oswiadczeniem, a Marionetka dalej nie ma stolka.
    >
    > To kto niby to prawo ma zmieniac, weryfikowac, pilnowac...

    moze trzeba spelnic obywtaelski obowiazek ? :)

  • 173. Data: 2007-01-24 21:11:25
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-01-23, latet <s...@x...pl> wrote:

    > No dobra, ale co Ci to przeszkadza i w czym?

    A umiesz czytac? Pewnie to, ze nie mam systemu plikow FAT?

    --
    Tomasz Trystula

  • 174. Data: 2007-01-24 22:37:07
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > A umiesz czytac? Pewnie to, ze nie mam systemu plikow FAT?

    Ale po co Ci tam inny system plików? Uzasadnij.

    latet

  • 175. Data: 2007-01-25 07:53:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 24 Jan 2007 23:37:07 +0100,
    latet <s...@x...pl> screamed:

    > Ale po co Ci tam inny system plików? Uzasadnij.

    Lubi swoje dane?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 08:54:11 user up 11232 days, 20:49, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    __________/oo\__________ What? No Taglines? TOO BAD!

  • 176. Data: 2007-01-25 09:17:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    latet napisał(a):

    > Ale po co Ci tam inny system plików? Uzasadnij.

    postgreSQL pod win.

    P.

  • 177. Data: 2007-01-25 12:21:27
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 23:54:10 +0000 (UTC), Tomasz Trystula napisał(a):

    > Tak, szkoda ze tylko na systemie plikow FAT.

    Zdejmij klapki z oczu i pomyśl chwilę - po co Ci inny system plików
    na partycji która jest Ci potrzebna tylko po to żeby na niej ukryć
    inną? Co za różnica czy to będize FAT czy THIN skoro nie będziesz
    jej używał (żeby nie nadpisać ukrytej partycji)?

    A zawsze się mówiło że Ci od linuksa to są inteligentniejsi...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 178. Data: 2007-01-25 13:33:23
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Henry (k) wrote:
> [...]
    > inną? Co za różnica czy to będize FAT czy THIN skoro nie będziesz
    > jej używał (żeby nie nadpisać ukrytej partycji)?

    Z tego, do czego doszliśmy wynika, że FATową ukrytą partycję da się zrobić
    tylko na FATowej nie ukrytej partycji. Co jednak robi pewną różnicę.

    > A zawsze się mówiło że Ci od linuksa to są inteligentniejsi...

    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 179. Data: 2007-01-26 00:47:45
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Lubi swoje dane?

    Nie rozumiecie.
    System FAT musi miec kontener zewnętrzny,
    natomiast ukryty w nim kontener wewnętrzny moze byc NTFS.

    latet

  • 180. Data: 2007-01-26 00:52:00
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Z tego, do czego doszliśmy wynika, że FATową ukrytą partycję da się zrobić
    > tylko na FATowej nie ukrytej partycji. Co jednak robi pewną różnicę.

    Zaszyfrowaną ukrytą partycję (FAT lub NTFS) da się załozyć tylko
    na zaszyfrowanej nie ukrytej partycji FAT, która z kolei może
    być umieszczona na dowolnej partycji lub w pliku lezącym
    na dowolnej partycji niezaszyfrowanej.

    Poza tym partycje jako takie nie są typu FAT czy NTFS.
    To system plików jest FAT albo NTFS - tworzony jest on
    podczas formatowania partycji, a nie podczas jej utworzenia.

    latet