  • 161. Data: 2007-01-23 12:38:22
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Może dlatego, że student nie da w mordę ani nie zaciuka z kumplami w
    > ciemnej alei? ;->

    Brawo odwazna policja ;]

    --
    2007

  • 162. Data: 2007-01-23 12:40:05
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Sowiecki Agent wrote:

    > no wlasnie to co mu pasuje.

    Dlatego mi pasuje, ze jest zgodnie ze stanem moim wiedzy - zgodne z
    prawem. Jasne i czytelne - wiem co mi wolno. Jak nie wiem co mi wolno a
    czego nie to wtedy mi nie pasuje...

    --
    2007

  • 163. Data: 2007-01-23 12:41:19
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Pomijając jeden przypadek, w którym ktoś dokonał napadu, zwiał na
    > motocyklu, a potem policja zabiła kogoś zupełnie innego (jak w armii -
    > liczy się sztuka?) udowadniając tylko dramatycznie niski poziom
    > wyszkolenia, inteligencji oraz innych predyspozycji psychicznych
    > szeregowego funkcjonariusza tej formacji - co masz na myśli?

    zaczepnie nawiazalem tylko do tej dawnj dyskusji oraz do krzykow, ze
    policja bedzie mordowac obywateli za wykroczenia drogowe. Minelo troche
    czasu i jakos nie widac ciaglego strzelanai do motocyklistow. Az czasem
    szkoda...

    --
    2007

  • 164. Data: 2007-01-23 12:50:08
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    > Np.: po co miałbym kupować piracką kopię Opowieści Wigilijnej, jak za
    > parę złotych miałem ją razem z pewną gazetą?

    Takie invocatio producenti jest o tyle nietrafne, że możesz sobie
    apelować ile wlezie, aby zmienili politykę licencyjną.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 165. Data: 2007-01-23 16:10:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

> [...]
    > policja bedzie mordowac obywateli za wykroczenia drogowe. Minelo troche
    > czasu i jakos nie widac ciaglego strzelanai do motocyklistow. Az czasem

    Wiesz, jeszcze żaden motocyklista nie siedział mi złośliwie "na ogonie",
    nie wyjechał nagle z podporządkowanej ani nie usiłował zepchnąć z drogi.
    Żaden też nie zagadał się z psiapsiułą tak, że na centymetry minął mnie
    unikając zmasakrowania.

    Jeśli już do kogoś należałoby strzelać, to do znacznego odsetka
    kierujących samochodami.

  • 166. Data: 2007-01-23 16:14:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Takie invocatio producenti jest o tyle nietrafne, że możesz sobie
    > apelować ile wlezie, aby zmienili politykę licencyjną.

    Tak czy inaczej mam nadzieję, że piractwo będzie kwitło - bo tylko to
    daje szansę na zmuszenie tych gangsterów do rezygnacji z rabunku i
    zadowolenie się zwykłymi zyskami z działalności.

  • 167. Data: 2007-01-23 21:28:45
    Od: Radosław Korzeniewski <r...@g...com>

    latet napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć, że cała policyjna ekspertyza
    > zabranego uzytkownikowi kompa/dysku ogranicza
    > się do skatalogowania tego co jest nieskasowane?

    Biorąc pod uwagę że jako "normalną praktykę" (zgodnie z postem
    niejakiego Cezara) stosuje się skazywanie obywatela za przeterminowane
    oprogramowanie shareware, to jeśli je ten obywatel skasuje a
    prokurator/biegły _znajdzie_ je w skasowanych plikach, to akt oskarżenia
    gotowy, w końcu nie pozbył się tego skutecznie !!! a że nawet
    kilkukrotnie nadpisywane dane można odzyskać to wniosek z tego taki że
    aby być w zgodzie z "normalną praktyką" każdorazowo po upływie terminu
    ważności oprogramowania shareware należy cały komputer oficjalnie
    spalić!!! :-)

    pozdr

    Radek

    p.s. naprawdę nie wiem czy śmiać się czy płakać... właśnie ściągnąłem
    sobie przez p2p demo gry (tak ją rozpowszechniał wydawca!) a jako że
    spodobała mi się to zamierzam ją zakupić, ale do tego czasu obawiam się
    że już mnie namierzyli i zaraz wsadzą do pierdla.

  • 168. Data: 2007-01-23 21:44:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Dlatego mi pasuje, ze jest zgodnie ze stanem moim wiedzy - zgodne z
    > prawem. Jasne i czytelne - wiem co mi wolno. Jak nie wiem co mi wolno a
    > czego nie to wtedy mi nie pasuje...

    mnie przeraza i zadziwia ze ich jeszcze nie udupiono za takie dzialanie.

  • 169. Data: 2007-01-23 22:24:16
    Od: Radosław Korzeniewski <r...@g...com>

    Tomasz Motyliński napisał(a):
    > Witam,
    >
    > W poście <7...@n...onet.pl>

    > Jak widzą linuxa to nie sprawdzają już dalej. (z praktyki)

    A Mac OS X???

    pozdr

    Radek

  • 170. Data: 2007-01-23 22:40:09
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Sowiecki Agent wrote:

    > mnie przeraza i zadziwia ze ich jeszcze nie udupiono za takie dzialanie.

    A kto ich mial udupic?

    oni maja wazniejsze sprawy na glowie, niz stawac przeciwko sobie. Wazne
    ze HGW sponila si ez oswiadczeniem, a Marionetka dalej nie ma stolka.

    To kto niby to prawo ma zmieniac, weryfikowac, pilnowac...

    --
    2007