  • 41. Data: 2007-03-28 21:38:08
    Temat: Re: Kontrola oprogramowania - trochę inaczej
    Od: SP1QXL <s...@s...pl>

    JaromirD napisał(a):
    > Po przeczytaniu wątków "linux a kontrola policji" i "kontrola policji i
    > prawa" przyszło mi do głowy pytanie: czy policjanci zabierając komputer
    > zabezpieczają go jakoś, np. plombą przed otwarciem i podmianą dysku albo
    > wręcz zmianą jego zawartości?

    W obecności własciciela sprzętu wykonują raport ZAWARTOŚCI dysku! Raport
    drukuja i każą pokwitować...

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 42. Data: 2007-03-28 21:39:08
    Od: SP1QXL <s...@s...pl>

    Arek napisał(a):

    > Nie. I nie zabierają kompa, a jedynie dyski.

    Ciekawostka, znam firmę gdzie mimo wszystko zabrali cały komputer, i co
    Ty na to? Zajmij się swoimi ciemnymi sprawkami Buzdyganie!!!

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 43. Data: 2007-03-28 21:42:29
    Od: SP1QXL <s...@s...pl>

    > Nie. Jak się jedzie na przeszukanie po komputer, to się wstępuje do
    > sklepu komputerowego i zabiera pudełko. To jest najprostsze i
    > najpewniejsze rozwiązanie. Jak pudełka nie ma, to się cały komputer
    > pakuje do worka foliowego (taki grubszy na śmieci i to plombuje. Tak,
    > czy siak ma być tak oplombowany, by nie było wątpliwości, że ktoś w tym
    > nie grzebał.

    Hahaha, uśmiałem sie, z zaprzyjaźnionego sklepu komputerowego zabrali
    komputer bez obudowy włożony luzem do jakiegoś pudełka, bez plombowania,
    zabrali go policjanci z Miejskiej, a policjant z właściwej jednostki
    dzwonił do dyżurnego i kazał pzyjąć na dyżurkę... Po prostu praktyka z
    teorią się rozmija...

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz