  • 1. Data: 2006-11-15 07:19:31
    Temat: Konto Inteligo, a debet
    Od: oNE <one@[rem].gmail.com>

    Witam

    Czy to jest normalnie i dopuszczalne zeby bank (w ramach konta inteligo)
    z minuty na minute zabral debet?
    Mialem sobie kilka stowek debetu az tu nagle dzwoni sobie sympatyczna
    pani i informuje mnie ze wlasnie zabrano mi limit debetowy (mialem tam
    niestety kase - jednak jej przeznaczenie bylo inne).
    Niby jest to zgodne z regulaminem konta, jednak czy nie reguluje tego
    jakies "inne" prawo? Chodzi mi o jakies 30 dni wypowiedzenia limitu
    debetowego czy cos takiego?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-15 23:42:00
    Temat: Re: Konto Inteligo, a debet
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "oNE" <one@[rem].gmail.com> wrote in message
> [...]
    > Niby jest to zgodne z regulaminem konta, jednak czy nie reguluje tego
    > jakies "inne" prawo? Chodzi mi o jakies 30 dni wypowiedzenia limitu

    Przeczytaj w regulaminie debetu.

  • 3. Data: 2006-11-18 10:11:39
    Od: oNE <one@[rem].gmail.com>

    witek napisał(a):

    > Przeczytaj w regulaminie debetu.

    A ja zalecam czytanie postow ze zrozumieniem...

    pozdrawiam