  • 1. Data: 2006-11-14 17:29:50
    Temat: Wyzwiska przez SMS
    Od: "A" <f...@w...nospam.pl>

    Witam

    Od pewnego czasu dostaje sms-em wyzwiska z pewnego numeru

    Czy mogę iść z tym na policje Jeżeli tak to na jakiej podstawie mam złożyć
    doniesienie

    A.

  • 2. Data: 2006-11-15 00:11:33
    Temat: Re: Wyzwiska przez SMS
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Od pewnego czasu dostaje sms-em wyzwiska z pewnego numeru
    >
    > Czy mogę iść z tym na policje Jeżeli tak to na jakiej podstawie mam złożyć
    > doniesienie

    Zależy co to za wyzwiska - jak groźby karalne (art. 190 k.k.) - to na
    Policję złożyć zawiadomienie.

    Jak "tylko" zniewagi (art. 216 par. 1 k.k.), to możesz domagać się od
    Policji ustalenia sprawcy, ale prywatny akt oskarżenia będziesz musiał
    wnieść sam.

    Marcin.