  • 11. Data: 2023-12-28 00:52:29
    Temat: Re: Konstytucja i Budżet i kadencja...
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.12.2023 o 20:39, J.F pisze:

    > Do tej pory było zdaje sie ponad 2 mld.
    >
    > Co ciekawe - a TVN i Polsat sie same utrzymują.
    > I Puls, i Stopklatka ...

    No ale nie realizują misji. Powinni zabronić misji i by nie było tematu.

  • 12. Data: 2023-12-28 01:25:58
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Do tej pory było zdaje sie ponad 2 mld.
    >
    > Co ciekawe - a TVN i Polsat sie same utrzymują.
    > I Puls, i Stopklatka ...
    Jak się okazało to ta nowa władza chce przekazać te 3 mld na leczenie
    dzieci chorych na raka, też na psychiatrów dziecięcych.
    Pan Duda się nie zgadza.

    --
    animka

  • 13. Data: 2023-12-28 01:46:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 28.12.2023 o 00:52, io pisze:

    > No ale nie realizują misji. Powinni zabronić misji i by nie było tematu.

    Nie było co oglądać ostatnio  to *chyba na Polsacie* oglądałam Pretty
    Woman i prawie pod koniec filmu puścili na pół godziny albo i dłużej
    reklamy....i to reklamy powtarzające się 3 razy! Co za chamstwo i
    dziadostwo.
    Na innych kanałach też lecą ryczące reklamy przez pół godziny.

    --
    animka

  • 14. Data: 2023-12-28 11:01:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 01:46, Animka pisze:

> [...]
    > dziadostwo.
    > Na innych kanałach też lecą ryczące reklamy przez pół godziny.

    Mało prawnie, ale podpowiem, jak to obejść. Mało kiedy oglądam "na żywo"
    film. Nagrywam, a potem przewijam reklamy i oglądam bez. Potem kasuję.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-12-28 11:36:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 28 Dec 2023 11:01:39 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mało kiedy oglądam "na żywo"
    > film. Nagrywam, a potem przewijam reklamy i oglądam bez.

    W TVP Kultura nie ma reklam, a i filmy jakieś takie dla bardziej
    rozgarniętych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2023-12-28 11:48:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 11:36, Olin pisze:
    > W TVP Kultura nie ma reklam, a i filmy jakieś takie dla bardziej
    > rozgarniętych.

    Ja nawet nie wiem, gdzie to TVP Kultura jest na dekoderze. W ogóle
    telewizor nie jest dla mnie najpotrzebniejszą rzeczą. Ale jak już coś
    chcę obejrzeć, to szkoda mi czasu na oglądanie reklam rzeczy, których
    kupienia będę unikał. Będę unikał, bo mam świadomość, że za tę reklamę
    zapłącę w cenie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 17. Data: 2023-12-28 12:04:08
    Od: TomN <t...@p...invalid>

    Robert Tomasik w

    > Ale jak już coś
    > chcę obejrzeć, to szkoda mi czasu na oglądanie reklam rzeczy, których
    > kupienia będę unikał. Będę unikał, bo mam świadomość, że za tę reklamę
    > zapłącę w cenie.

    Słabo u Ciebie z logiką!

    Skoro nie oglądasz reklam to nie wiesz co reklamują, ergo nie możesz
    unikać...

    W efekcie być może kupisz bez świadomości, że zapłaciłeś za reklamę, której
    nie oglądałeś ;P

    Podwójne strzały w stopę ostatnio są w modzie :)

    --
    Tomasz

  • 18. Data: 2023-12-28 13:21:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 12:04, TomN pisze:
    > Skoro nie oglądasz reklam to nie wiesz co reklamują, ergo nie możesz
    > unikać... W efekcie być może kupisz bez świadomości, że zapłaciłeś za
    > reklamę, której nie oglądałeś ;P

    To, że Tobie potrzeba 30 sekund, by się zorientować, jaka firma się
    reklamuje, to nie znaczy, że wszyscy tak mają.

    > Podwójne strzały w stopę ostatnio są w modzie ?

    Ignorowałem Twoje wcinki licząc na Twoją inteligencję, że zrozumiesz.
    Ale przeliczyłem się.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 19. Data: 2023-12-28 13:39:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Dec 2023 23:37:02 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie jestem konstytucjonalistą, ale z tego zacytowanego fragmentu, to
    > nijak nie wynika możliwość skrócenia kadencji. Przecież przedstawiono
    > rezydentowi do odpisu Ustawę. To, ze jej nie podpisał, to inna sprawa.

    To była ustawa "okołobudżetowa". Czyli zwykła ustawa.

    Budżetowa dopiero będzie, nie wiem kiedy stary rząd ją przekazał,
    ale jesli pod koniec września, to przed końcem stycznia należy ją
    przegłosować i wysłac do podpisu.

    PiS moze jeszcze próbować tysiąca różnych poprawek, ale to już było -
    wszystkie sie odrzuci hurtem w jednym głosowaniu.

    J.

  • 20. Data: 2023-12-28 16:43:55
    Od: TomN <t...@p...invalid>

    Robert Tomasik w

    > To, że Tobie potrzeba 30 sekund, by się zorientować, jaka firma się
    > reklamuje, to nie znaczy, że wszyscy tak mają.

    Właśnie wykonałeś kolejny podwójny "szczał" na swoją stopę.

    To się nazywa projekcja... Przypisujesz innym swoje cechy/problemy/itd.
    Ja nic o (nie)oglądaniu TV nie pisałem, tym bardziej o czasie tego
    (nie)oglądania

    > Ignorowałem Twoje wcinki

    Hmm.. Ale teraz to mój drugi post w tym wątku, więc YPBI?

    --
    Tomasz