  • 11. Data: 2020-12-31 19:18:51
    Temat: Re: Konsternacja aż ciarki przechodzą
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Teraz napisz, drukowanymi literami, kto nie przejebał.
    Tylko qrwa nie pisz "Singapur i Taiwan".
    PS. Pinokio pisze się dużą literą.

    -----
    > Na wiosnę kupiliśmy poświęceniem społeczeństwa i gospodarki bardzo drogo czas.
    > Czas który pinokio przejebał i po niemal roku epidemii nie potrafi uzgodnić sam ze
    sobą i swoimi ministrami co w zasadzie napisał

  • 12. Data: 2021-01-01 09:30:56
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-12-31 19:18, ąćęłńóśźż wrote:
    > Teraz napisz, drukowanymi literami, kto nie przejebał.

    Tak mniej więcej wszyscy (być może z jakimiś nielicznymi wyjątkami) - bo
    nawet jeżeli nic specjalnego nie robili (czyli szukali sprzętu i
    opóźniali czas apogeum w oczekiwaniu na szczepionkę i ew. możliwości
    leczenia) to i tak było o niebo lepsze od aktywnego przekonywania że
    "wirus jest w odwrocie" a zwłaszcza że "już nie trzeba się go bać"
    którymi sypał nasz pinokio z przyczyn czysto politycznych.

    A jak myślę o oficjalnych działaniach naszego rządu z ostatnich 10
    miesięcy, to przed oczami nieodmiennie pokazuje mi się to:

    https://www.youtube.com/watch?v=oBhrpD1x8zo

  • 13. Data: 2021-01-01 10:51:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2020 o 19:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Teraz napisz, drukowanymi literami, kto nie przejebał.

    Instruktorzy narciarstwa, handlarze bronią, pilot antonowa. Ponoć ze
    wszyskich państw najlepiej ten czas wykorzytali państwo szumowscy.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-01-01 18:03:07
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):
    > Instruktorzy narciarstwa, handlarze bronią, pilot antonowa. Ponoć ze
    > wszyskich państw najlepiej ten czas wykorzytali państwo szumowscy.

    Szumoskie dostawały dofinansowanie nawet za peło tj. cztery lata wcześniej
    nim został osłem. Co do maseczek, nie trza było tak kwiczeć przez kwartał "ni ma
    maseczek"/"ni ma respiratorów".

    Jak tam dawniej z pandemiami bywało.
    https://www.tygodnikprzeglad.pl/kto-zarabia-na-grypi
    e/

  • 15. Data: 2021-01-01 18:13:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.01.2021 o 18:03, alojzy nieborak pisze:

    > Szumoskie dostawały dofinansowanie nawet za peło tj. cztery lata wcześniej

    Zaczynam myśleć, że usenet to taka ośla łączka do trenowania botów przed
    wypuszczeniem ich na forum onetu. Niby coś tam potraficie napisać, ale
    zawsze to jest abopeło.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-01-03 01:56:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zaczynam myśleć, że usenet to taka ośla łączka do trenowania botów przed
    > wypuszczeniem ich na forum onetu. Niby coś tam potraficie napisać, ale
    > zawsze to jest abopeło.

    Bo to jest archetyp typu "a u was biją murzynów", związki z propagandą
    komunistyczną muszą być przypadkowe, a paradoks bicia murzyna dodaje
    tu tylko kolorytu.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2021-01-04 11:46:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 1 Jan 2021 18:13:22 +0100, Shrek napisał(a):

    > usenet to taka ośla łączka do trenowania botów przed
    > wypuszczeniem ich na forum onetu.

    Nie to żebym się czepiał, ale już od dłuższego czasu nie ma możliwości
    komentowania artykułów na Onecie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2021-01-04 15:47:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.01.2021 o 11:46, Olin pisze:

    > Nie to żebym się czepiał, ale już od dłuższego czasu nie ma możliwości
    > komentowania artykułów na Onecie.

    Sorry. NIe wiedziałem, po prostu kiedyś "komentarz na onecie" był
    synonimem niskiej jakości wypowiedzi;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-01-04 18:10:22
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    m4rkiz napisał(a):

    > "wirus jest w odwrocie" a zwłaszcza że "już nie trzeba się go bać"
    > którymi sypał nasz pinokio z przyczyn czysto politycznych.

    Posługując się szczątkami wypowiedzi można manipulować jak się chce.
    ... więc ta epidemia te zachorowania będą też trwały do wiosny
    https://youtu.be/8gvrz2cAkNA?t=94

    A nie, to Kopacz a nie Morawiecki. Sorry. Nie ma niusa.

  • 20. Data: 2021-01-05 01:16:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-04 o 11:46, Olin pisze:

    > Nie to żebym się czepiał, ale już od dłuższego czasu nie ma możliwości
    > komentowania artykułów na Onecie.

    Chyba po to, żeby nikt im nie zwrocił uwagi na błędy ortograficzne. Na
    SE tak samo.

    --
    animka