  • 1. Data: 2011-03-15 11:17:02
    Temat: Konkurs i wykorzystanie prac
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Jest sobie urząd, który ogłasza konkurs na wykonanie rewitalizacji parku. Chce w
    nim wystartować ale obawiam się, że po konkursie urząd ten na podstawie mojej
    pracy konkursowej wykonana tę rewitalizacje. I tu mam pytanie czy będzie mógł
    wykorzystać moją pracę jako projekt do wykonania rewitalizacji parku czy też
    będzie musiał mi osobno zlecić jeszcze projekt tej rewitalizacji ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-15 11:29:22
    Temat: Re: Konkurs i wykorzystanie prac
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    On 2011-03-15 12:17, mz wrote:
> [...]
    będzie mógł wykorzystać moją pracę jako projekt do wykonania
    > rewitalizacji parku czy też będzie musiał mi osobno zlecić jeszcze projekt tej

    Wydaje mi sie ze powinines przeczytac regulamin tego konkursu.

  • 3. Data: 2011-03-15 12:15:17
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi sie ze powinines przeczytac regulamin tego konkursu.

    a jak nie ma regulaminu ? Powiedziane jest tylko, że prace nalezy składać do
    .... w ....... i tyle.

  • 4. Data: 2011-03-15 14:41:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/15/2011 7:15 AM, mz wrote:
    > a jak nie ma regulaminu ? Powiedziane jest tylko, że prace nalezy
    > składać do .... w ....... i tyle.

    to nie brac w nim udziału.
    regulamin pewnie gdzies jest, ale ty narazie przeczytales tylko
    ogłoszenie o konkursie, a nie regulamin.

  • 5. Data: 2011-03-15 19:56:10
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Urzędu bym się bał mniej, niż jakiegoś prywatnego piśmidła, portalu czy
    inwestora.

    -----

  • 6. Data: 2011-03-16 20:54:34
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 12:17:02 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > nim wystartować ale obawiam się, że po konkursie urząd ten na podstawie mojej
    > pracy konkursowej wykonana tę rewitalizacje.

    Dlaczego sie boisz? Zamierzasz przedstawic takie badziewie?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)