eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoniec umowy wynajmu i dalesze kożystanie (zapomnienie o wynajmowanym lokalu) › Koniec umowy wynajmu i dalesze kożystanie (zapomnienie o wynajmowanym lokalu)
  • Data: 2009-06-08 14:16:14
    Temat: Koniec umowy wynajmu i dalesze kożystanie (zapomnienie o wynajmowanym lokalu)
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Przez 1,5roku miałem umowe na wynajem lokalu od PKP. 1m-c przed końcem umowy
    rozpoczołem negocjajce z pkp i doszliśmy do porozumienia, iż będę dalej
    wynajmować lecz aneks oraz nowa umowę przekladali przez około 2-3 tygodnie
    (porozumienie w formie ustnej). Mineło już 3m-c i nadal nie posiadamy
    spisanej umowy a z lokalu korzystam. Po rozmowie telefonicznej jakieś 2m-c
    temu pewna pani poinformowała mnie iż umowa bedzie spisana i mam się nie
    martwić i mam nadal z lokalu korzystać (posiadam to nagrane na telefonie
    całą rozmoe). Czy jak bym zrezygnował i się wyprowadził z lokalu to muszę
    płacić im za te miesiące użytkowania jeśli niema żadnej umowy?? Co mogą mi w
    takiej sytuacji zrobić (wynosząc sie z tego lokalu był bym do przodu jakieś
    7tys zł)??