  • 11. Data: 2009-07-29 06:24:06
    Temat: Re: Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Pisze o tym, ze wlasnie takie machlojki typu "zrobimy parking przed
    > marketem strefa zamieszkania" sa nielogiczne.

    Nie parking strefą zamieszkania tylko parking jak strefa zamieszkania.
    Możesz sobię ją nazwać strefą parkingową.

  • 12. Data: 2009-07-29 10:16:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@k...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mozna tez mieszkac w jeziorze ;>

    nadal nie widzisz dziwactwa?

    "W demokracji wolno głupcom głosować,
    w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell

  • 13. Data: 2009-07-29 11:05:58
    Od: Piotr M <p...@p...onet.pl>

    Szanowny dyskutant(ka) grupy pl.soc.inwalidzi , Budzik napisał(a)

    > Osobnik posiadający mail k...@k...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > nadal nie widzisz dziwactwa?

    Witaj

    Nie nie widzę bo Parking przed supermarketem osiedlowym jest częścią
    infrastruktury potrzebnej mi do mieszkania
    Czasem potrzebne jest żeby przepisy były nie do określone bo tak łatwiej
    logiczniej

    --
    Piotr M :)

  • 14. Data: 2009-07-29 13:37:01
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    wiadomości news:28072009.426FBB80@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >
    > tak z ciekawosci - parking przed supermarketem i strefa zamieszkania - nie
    > widzisz zadnego dziwactwa takiej konstrukcji?

    Ja pokazuję tylko prawną możliwość rozwiązania problemu już teraz, bez
    konieczności wprowadzania dodatkowych regulacji prawnych.

    A Ty za bardzo przywiązujesz się do etykiet ;-)

    Strefa zamieszkania to strefa która spełnia odpowiednie wymogi prawne,
    niekoniecznie musi tam ktoś mieszkać. To może być także np. droga do placu
    zabaw, droga dojazdowa wewnątrz szkoły, droga w parku itp. - generalnie w
    miejscach, gdzie mocno przemieszany jest ruch pieszy i samochodowy i
    wskazane jest zapewnienie większego bezpieczeństwa pieszym oraz uregulowania
    parkowania pojazdów.

    Zanim następnym razem wykpisz - dowiedz się trochę więcej CO chcesz wykpić.

    LM

  • 15. Data: 2009-07-29 13:43:50
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    wiadomości news:29072009.36E01B1A@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail r...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > nie rozumiesz.
    > nie pisze o tym, czy wprowadzenie na parkingu zasad *rodem* ze strefy
    > zamieszkania ma sens czy nie.
    > Pisze o tym, ze wlasnie takie machlojki typu "zrobimy parking przed
    > marketem strefa zamieszkania" sa nielogiczne.
    > No bo kto, bez dokładnego wczytywania sie w ustawe, skojarzy ze parking
    > jest strefa zamieszkania?

    Tego nie trzeba kojarzyć - zanim po raz kolejny wykażesz się ignorancją,
    może poświęć 5 minut na zapoznanie się z tematem?
    Strefę zamieszkania OZNAKOWUJE się konkretnymi znakami przewidzianymi w
    kodeksie drogowym - i to jest jasne dla każdego kierowcy.
    Tak naprawdę wystarczy 3 kroki na dzisiaj:
    1. Przygotowanie projektu organizacji ruchu pojazdów i odpowiednie
    oznakowanie terenu (już jest na parkingach)
    2. Zgłoszenie parkingu jako strefy zamieszkania do gminy i uzyskanie zgody
    3. Oznakowanie terenu odpowiednimi znakami przewidzianymi dla strefy

    I to wszystko - a skutek? Ograniczenie ruchu pojazdów do 20 km/h,
    pierszeństwo pieszych przed pojazdami, zakaz parkowania poza miejscami
    wyznaczonymi, obowiązywanie pozostałych przepisów ruchu drogowego, prawo i
    obowiązek interwencji policji i straży miejskiej.

    A to wszystko bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek uregulowań
    prawnych - lekko, szybko, łatwo i tanio. Trzeba tylko chcieć i odrobinę
    pomyśleć.

    LM

  • 16. Data: 2009-07-30 05:31:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > A to wszystko bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek uregulowań
    > prawnych - lekko, szybko, łatwo i tanio. Trzeba tylko chcieć i odrobinę

    i juz widze te patrole pilnujace czy na pustym parkingu zatrzymam sie na 10
    kolejnych znakach stop. Kolejne miejsce, ktore okaze sie na tyle
    niebezpieczne, ze trzeba tam chowac sie "w krzakach".

    "Czy ty jesteœ normalny, czy tylko listonoszem?"
    by Jenka

  • 17. Data: 2009-07-30 14:24:04
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    wiadomości news:30072009.6F4C3ED4@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > kolejnych znakach stop. Kolejne miejsce, ktore okaze sie na tyle
    > niebezpieczne, ze trzeba tam chowac sie "w krzakach".

    Sposób i zakres egzekwowania, to jakby ciut osobny temat - nie uważasz?
    Swoją drogą - próbujesz to sprowadzić do absurdu w dość niewybredny sposób.
    Bo to samo można powiedzieć o znaku stop na dowolnej mało ruchliwej drodze w
    środku nocy. A zresztą - widziałeś kiedyś pusty parking przed supermarketem
    w godzinach jego pracy?
    Poza tym - przypomnij sobie od czego wyszliśmy - od prawnej możliwości
    interwencji policji na kopertach. Pilnowanie znaku stop to tylko efekt
    uboczny i temat na zupełnie inną dyskusję.

    LM

  • 18. Data: 2009-07-30 16:52:13
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    Między Jasną Górą a dużym parkingiem zwykła droga publiczna, na około
    100 metrowym odcinku w okolicach wyjścia z parkingu jest oznakowana
    jako strefa zamieszkania.

  • 19. Data: 2009-07-30 18:38:40
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Bibi pisze:
    > Między Jasną Górą a dużym parkingiem zwykła droga publiczna, na około
    > 100 metrowym odcinku w okolicach wyjścia z parkingu jest oznakowana
    > jako strefa zamieszkania.

    Nooo..., ale tu klechy zadziałały swoimi wpływami i można było :-))),
    Dla normalnych ludzi będzie zawsze problem...

  • 20. Data: 2009-08-01 21:05:09
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@k...sk>

    In pl.soc.prawo Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > drugiej strony nawet tu padaja takie dziwne pomysły rodem z wiejskiej zeby
    > teren parkingu był terenem zamieszkania ....

    A na autostradzie obszar zabudowany jakby chciano predkosc do 160 podniesc ;)

    W innych dziedzinach jest jeszcze lepiej:
    - smazalnia ryb w porcie to jacht
    - jacht to "lodz rybacka"
    - linia kolejowa + szynobus -> tramwaj (jak chciano obejsc UTK na jakiejs bocznej
    linii)
    - klub malucha, akademia krasnala zamiast zlobka i przedszkola zeby nie podpasc
    pod sanepidowsko menowskie przepisy wymagajace roznych dziwnych rzeczy
    - w pociagu relacji Warszawa-Katowice picie piwa jest zakazane, a Warszawa-Petrovice
    u Karvine
    (pierwsza stacja po czeskiej stronie) - legalne.

    M.