eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoniec gwarancji i dni swiateczne. › Koniec gwarancji i dni swiateczne.
  • Data: 2004-06-21 15:37:43
    Temat: Koniec gwarancji i dni swiateczne.
    Od: "Piotr" <p...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Nurtuje mnie taki otoz problem. Oddalem dzis telefon do serwisu. Powodem
    oddania byly problemy z ladowaniem go tzn po naladowaniu pojawial sie napis
    bateria naladowana a po odlaczeniu go od ladowarki momentalnie bateria
    stawala sie pusta. Jednak nie w tym rzecz. Telefon byl zakupiony 20 grudnia
    2003 i taka data widnieje na karcie gwarancyjnej. Gwarancja dotyczy okresu
    12 miesiecy na telefon i 6 miesiecy na baterie i ladowarke. Czyli niby
    termin 6 miesiecy minal wczoraj. Biorac pod uwage ze wczoraj byla niedziela
    nie mialem mozliwosci oddania telefonu do serwisu. Czy jezeli uznane bedzie
    ze wina problemu dzialania telefonu lezy po stronie baterii lub ladowarki
    bede musial placic za naprawe tych czesci (lub wymiane), czy powinno to byc
    uznane jeszcze w ramach gwarancji?
    Jesli ktos bedacy w temacie pokusil by sie o wyjasnienie tego problemu to z
    gory dziekuje.
    Pozdrawiam serdecznie
    Piotr

    P.S.
    Telefon byl oddany w punkcie ktory przekazuje go do producenta wiec tam nie
    umieli mi wyjasnic tego problemu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1