-
1. Data: 2005-03-15 22:17:13
Temat: Komputer w serwisie. Przekroczenie czasu naprawy...
Od: "silentboy" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
Witam,
Oddałem komputer do serwisu. Minęły już ponad 3 tygodnie, a więc także 14 dni
roboczych na wykonanie naprawy. Co mogę w tej sprawie zrobić? Serwis twierdzi,
że nie ma obowiązku czasowego wykonania naprawy, a producent nakazuje mi
rozmawiać z serwisem (firma wykonująca naprawy gwarancyjne jest związana umową
partnerską z producentem i zarazem dystrybutorem komputerów - to nie jest ta
sama firma)... O ile dobrze pamiętam w karcie gwarancyjnej był przepis o 14
dniach roboczych na wykonanie naprawy. Jednakże kartę musiałem oddać razem ze
sprzętem więc nie mogę tego teraz sprawdzić. O co mogę się starać? Co mogę
zrobić? Jeśli nie ma w karcie gwarancyjnej przepisu wskazującego czas naprawy
to jak się ma do tego prawo? Pomocy. Komputer jest mi bardzo potrzebny...
Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki i pomoc.
--
Pozdrawiam,
silentboy
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/