    From: "Maciek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komornik zajął wynagrodzenie - POMOCY !!!
    Date: Fri, 15 Oct 2004 11:52:04 +0000 (UTC)

    Witam!
    Dostałem nakaz od komornika do zapłaty. Jak to od komornika.. Jednak sytuacja
    wydaje mi się dziwna. Wierzycielem jest spół. mieszk.,w której to są
    zaległości za czynsz. Nie jestem właścicielem mieszkania, mało tego, nie
    mieszkam tam od lat, jednak jestem tam zameldowany na stałe. Na jakiej
    podstawie sąd wydał nakaz zapłaty? Mam płacić za mieszkanie, do którego nie
    mam prawa? Gdyby było moje, to bym je sprzedał,ale nie mogę tego zrobić,bo nie
    jestem właściecielem :(( O co tu chodzi???
    Dodam, że właścicielem jest żyjąca mama.
    Co z tym zrobić? Proszę o pomoc..
    Pozdrawiam
    Maciek