  • 11. Data: 2011-01-28 08:08:43
    Temat: Re: Komornik sądowy
    Od: Lombardo <l...@w...pl>

    > Ale co cie to wszystko obchodzi. To nie twoj problem.
    > Wysy asz im poleconym akt zgonu, potwierdzenie nabycia spadku,
    > wypowiedzenie umowy i paletke i pi eczk do ping ponga i czekasz na ich
    > ruch.
    > Liczniki, spisywanie, rozliczanie to jest ich sprawa.
    > Najwyzej ci przy l jeszcze jeden rachunek od ostatniego odczytu do dnia
    > wypowiedzenia umowy jako tam u redniony i tyle.

    podobno to nie takie proste ja też tak myślałem, kiedy składałem
    wniosek o rozwiązanie umowy pani w energetyce stwierdziła, że regulują
    to ich regulaminy.

  • 12. Data: 2011-01-28 08:17:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 2:08 AM, Lombardo wrote:

    > podobno to nie takie proste ja też tak myślałem, kiedy składałem
    > wniosek o rozwiązanie umowy pani w energetyce stwierdziła, że regulują
    > to ich regulaminy.

    to nie składaj wniosków tylko wyślij pocztą. Niech sobie pani pogada z
    listonoszem.

  • 13. Data: 2011-01-28 08:17:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 08:29, Lombardo pisze:

    > dokonywali za życia wujka

    > też tak myślałem, a okazało się, że muszą odczytać stan licznika żeby
    > mogli zrobić rozliczenie oraz zdemontować licznik lub przepisać umowę
    > na kogoś innego, oczywiście ktoś inny musi się zgodzić

    Umowa i tak jest już rozwiązana - z chwilą śmierci abonenta.

    Kim Ty jesteś, że tak zależy Ci na przepisaniu? Niech się o to martwi
    lokator.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-01-28 08:24:40
    Od: Lombardo <l...@w...pl>

    > Kim Ty jesteś, że tak zależy Ci na przepisaniu? Niech się o to martwi
    > lokator.
    >
    > --
    > Liwiusz

    ja jestem spadkobiercą, czyli umowy i wynikające z nich długi przejdą
    na mnie, a oni są właścicielami lokalu w który zmarła osoba mieszkała

  • 16. Data: 2011-01-28 08:26:34
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No wiesz, jeśli "nie poinformuje w sposób właściwy dla stosunków miejscowych", to
    mimo że rozwiązana to może być kiedyś obciążony
    kosztami jako spadkobierca masy.
    Pismo do BOK z potwierdzeniem odbioru, a jeśli "nie przyjmiemy bo nie" to list
    polecony z potwierdzeniem odbioru.
    Oczywiście powiedzą, że pustą kopertę dostali ;-)
    Ciekawe, ile adwokat bierze za wysłanie listu w imieniu klienta?

    -----

  • 15. Data: 2011-01-28 08:26:34
    Od: Lombardo <l...@w...pl>

    > to nie składaj wniosków tylko wyślij pocztą. Niech sobie pani pogada z
    > listonoszem.

    pani wniosek o rozwiązanie umowy przyjęła, ale stwierdziła że jak nie
    zdemontują licznika to umowy nie rozwiążą

  • 17. Data: 2011-01-28 08:30:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 09:26, Lombardo pisze:

    > pani wniosek o rozwiązanie umowy przyjęła, ale stwierdziła że jak nie
    > zdemontują licznika to umowy nie rozwiążą

    Sytuacja w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza..."

    Jak będą coś chcieli, to niech wykażą, że należności powstały przed
    śmiercią klienta.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-01-28 08:34:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 2:26 AM, Lombardo wrote:

    > pani wniosek o rozwiązanie umowy przyjęła, ale stwierdziła że jak nie
    > zdemontują licznika to umowy nie rozwiążą

    a niech sobie twierdzi co chce.

  • 19. Data: 2011-01-28 08:38:33
    Od: Lombardo <l...@w...pl>

    > a niech sobie twierdzi co chce.

    z tego co piszecie to jak oni nie rozwiążą umowy to będę się musiał z
    nimi sądzić, a to są kolejne koszty i mnóstwo czasu, dlatego nie
    lepiej wystąpić do sądu o komornika w celu zabezpieczenia majątku
    (chyba będzie szybciej i taniej)

  • 20. Data: 2011-01-28 08:49:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2011 09:38, Lombardo pisze:

    > z tego co piszecie to jak oni nie rozwiążą umowy to będę się musiał z
    > nimi sądzić, a to są kolejne koszty i mnóstwo czasu, dlatego nie

    Nie, to oni musieliby się sądzić z Tobą.