  • 11. Data: 2007-01-06 19:23:33
    Temat: Re: Kolizja samochodowa - kto winny ? - z innej strony
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    wiadomości news:h3q474-n0d.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > smiechu wrote:
    > > Znaczy się obaj jechaliście "pod prąd"?
    tzn, że zderzenia czołowe to tylko w czasie jazdy pod prąd?

    To może zlikwidować jednokierunkowe - będzie bezpieczniej ;-)

    Może ten z naprzeciwka zjechał na "lewy pas"

    pozdr
    smiechu

  • 12. Data: 2007-01-06 19:53:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    smiechu wrote:

    > tzn, że zderzenia czołowe to tylko w czasie jazdy pod prąd?
    >
    > To może zlikwidować jednokierunkowe - będzie bezpieczniej ;-)
    >
    > Może ten z naprzeciwka zjechał na "lewy pas"

    Był niewidzialny?

    Bo jeśli nie, to powinieneś się wcześniej zorientować i odpowiednio
    zareagować...

  • 13. Data: 2007-01-07 13:03:45
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    wiadomości news:7ab574-3sd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Był niewidzialny?
    >
    > Bo jeśli nie, to powinieneś się wcześniej zorientować i odpowiednio
    > zareagować...
    Dla mnie ten jadący z naprzeciwka mógł być zasłonięty przez tego, za którym
    jechałem.
    i to on nie zdążył zareagować :-(
    Pozdr
    smiechu

  • 14. Data: 2007-01-07 13:21:09
    Od: u...@g...pl

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Był niewidzialny?
    >
    > Bo jeśli nie, to powinieneś się wcześniej zorientować i odpowiednio
    > zareagować...

    "...kierowca, z nieustalonych przyczyn, nagle ziechał na lewy pas..."
    - takie sytauacje są dość częste, przynajmniej w mediach ;-)

    Pozdrawiam Usjwo

  • 15. Data: 2007-01-07 20:27:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    smiechu wrote:

    > Dla mnie ten jadący z naprzeciwka mógł być zasłonięty przez tego, za
    > którym jechałem.
    > i to on nie zdążył zareagować :-(

    Czyli jechałeś zbyt blisko niego...