  • Data: 2003-01-06 19:07:45
    Temat: Kolizja drogowa, teraz nie mam auta a potrzebuje!
    Od: "lukas3339" <l...@n...get.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam takie pytanie. 23.12 mialem kolizje w ktorej to ja bylem poszkodowanym.
    Zawolalismy policje itd. wszystko toczylo sie normalnie. Niestety przedluza
    sie naprawa z powodu tego ze musze miec powtorne ogledziny bo wyszly jeszcze
    uszkodzenia ktorych rzeczoznawac nie uwzglednil bo byly one glebiej i
    dopiero po rozebraniu auta przez mechanika ujrzaly swiatlo dzienne. No i
    okazuj sie ze jestem bez auta przez nastepny tydzien , a poniewaz prowadze
    sklep to auto jest mi niezbedne. Generalnie samochod jest zarejestrowany na
    moja mame jako osobe prywatna a nie na firme ale jest uzywany na potrzeby
    sklepu rzecz jasna ( faktury za paliwo np. laduje w koszty). Slyszalem ze
    mozna w takim wypadku wziasc sobie auto z wypozyczalni i ubezpieczalnia
    sprawcy ( w tym wypadku PZU) powinna mi zwrocic pieniadze za to. Czy jest to
    prawda, czy moze tak mozna zrobic tylko gdy auto jest zarejestrowane na
    firme?
    pozdrawiam

    --
    lukas3339