  • Data: 2004-01-06 16:34:44
    Temat: Kolizja drogowa
    Od: pbs <...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    jakoś w listopadzie zdazylo mi sie udezyc przy cofaniu w zaparkowany obok
    samochod. Z ogledzin przypadkowego przechodnia (pewnosc ze byl to
    wlasciciel) wygladalo ze nie uszkodzilem auta "poszkodowanego". Jakos 4 dni
    temu dostalem wezwanie z policji w celu wyjasnienia zdarzenia. Czego moge
    sie spodziewac gdyz zostalem wezwany jeszcze raz do KMP. Zaznaczam ze nie
    byla to ucieczka (z mojej strony), jednak wg. zeznan swiatkow, podobno,
    bylo inaczej. Czy dostane mandat, czy bedzie to rozpatrywane przez sad.
    Jezeli przez policje, to czego moge sie oczekiwac, a jezeli sprawa w sadzie
    to jaka kare moge otrzymac.

    Pozdrawiam
    pbs