  • Data: 2009-04-27 08:29:52
    Temat: Kolejny wałek - tego jeszcze nie widziałem :)
    Od: "ktos" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś dostałem takiego maila:

    Witaj

    My Name is Mr.Pell Gordon Z harlesden, North West London, tutaj w Anglii. Ja
    pracuję dla NatWest Bank Corporation Londynie. Piszę ci z mojego biura,
    które będą z ogromną korzyścią dla obu z nas. W moim departamencie jest
    asystentem kierownika (Greater London Regional Office), odkryłem opuszczonej
    sumę 12,5 milionów dolarów USA dolary (dwanaście milionów pięćset tysięcy
    dolarów Usa) na koncie należącym do jednego z naszych zagranicznych klientów
    Late Mr.Thompson Morrison amerykańskich obywateli, którzy niestety stracili
    swoje życie w katastrofie samolotu Alaska Airlines Flight 261, który rozbił
    się na 31 styczeń 2000, w tym jego żona i córka tylko.

    Wybór jest skontaktować się cieszyła z geograpgical charakter, gdzie
    mieszkasz, w szczególności ze względu na sensivity z transaction.and
    poufność w niniejszym dokumencie. Teraz nasz bank został czeka na
    którykolwiek z krewnymi, aby się do roszczenia, ale nikt nie uczynił that.I
    osobiście nie udało się odnalezienie krewnych na 2 lata teraz, szukam Twojej
    zgody, aby zaprezentować Państwu jak najbliższych krewnych / Czy beneficjent
    do zmarłego tak, że wpływy z tego konta wyceniono na 12,5 mln dolarów może
    być wypłacona do Ciebie. To będzie wypłacana lub wspólne w tych procentów,
    60% do 40% mnie i dla Ciebie. Mam zabezpieczone wszystkie niezbędne
    dokumenty, które mogą zostać wykorzystane do wykonania kopii zapasowej tego
    twierdzenia jest uczynienie. All I Need to podawanie nazwisk do ducuments i
    zalegalizować go w sądzie, aby udowodnić Ci za prawowitego beneficjenta.

    I wszystkie wymagają teraz jest szczerej współpracy, poufności i zaufania w
    celu umożliwienia nam patrz poprzez tę transakcję. Gwarantuję, że będzie to
    wykonane zgodnie z prawem umowy, która będzie chronić Ciebie z naruszenia
    przepisów prawa.

    Proszę dostarczyć mi następujące: jak mamy 5 dni, aby go uruchomić poprzez.
    jest to bardzo URGENT NALEŻY.
    1. Imię i nazwisko
    2. Numer telefonu
    3. Twój Adres kontaktowy.
    Twoja pilną odpowiedź będzie bardzo oczekiwane i doceniane.
    Z pozdrowieniami,
    Mr.Pell Gordon

    g...@y...co.uk
    Kom.: +44 703 596 6414