  • 11. Data: 2019-12-22 01:41:10
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Pensje lekarzy są tak marne,
    > że wszyscy by przeszli do sektora prywatnego. Władza woli nie poruszać
    > tego drażliwego tematu i strasząc raz na czas spektakularnym procesem
    > utrzymywać sprawę w pozornej równowadze rozsądku.

    Skąd wiesz. W przychodni popracują mniej godzin niż powinni, potel lec
    do swojej kliniki. Albo pracują w państwowej przychodni tylko prywatnie.
    Jesta taki lekarz Kwiatkowski ze szpitala w Konstancinie (ortopeda),
    który do innej przychodni państwowej przyjeżdza godzinę później ni
    powinien i jest tam lekarzem od rehabilitacji. Nie chce mu się nawet
    wysilić i skierować w tej przychodni na odpowiedniż rehabilitację.
    Jednej babce po operacji stawu biodrowego powiedział, że jej
    rehabilitacja nie jest potrzebna, a przyniosła skierowanie ze szpitala.
    Taki dentysta np. pracuje w państwowej przychodni. Nabierze sobie
    materiałów potrzebnych do leczenia zębów, robienia plomb itd z tej
    przychodni i w swoim prywatnym gabinecie już ma.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-12-22 01:44:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Celem lekarzy nie jest wyleczenie pacjenta, a jego leczenie. Niby na to
    > samo wychodzi, ale nie do końca. Jeśli by pacjenta wyleczyli, to by nie
    > dostali kasy za leczenie.

    Po co nam puszczają odcinki filmu "Na dobre i złe"> Normalnie flaki się
    przekręcają, bo w rzeczywistości w szpitalach jest inaczej. Pacjentów
    nie szanuje się....nooo chyba, że to jacyś prominenci.

    --
    animka

  • 13. Data: 2019-12-22 08:09:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Biorą wzór od policji ;-)

    -----

  • 14. Data: 2019-12-22 08:52:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale ordynator oddziału czy dyrektor szpitala państwowego to już jednak osoba pełniąca
    funkcję publiczną IMHO

    -----

  • 15. Data: 2019-12-22 10:07:21
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Celem lekarzy nie jest wyleczenie pacjenta, a jego leczenie. Niby na to
    > samo wychodzi, ale nie do końca. Jeśli by pacjenta wyleczyli, to by nie
    > dostali kasy za leczenie.

    to tak jak papug bronienie, ale niekoniecznie wybronienie:)))))))))))))

  • 16. Data: 2019-12-22 12:03:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 01:44, Animka pisze:

    > Po co nam puszczają odcinki filmu "Na dobre i złe"> Normalnie flaki się
    > przekręcają, bo w rzeczywistości w szpitalach jest inaczej. Pacjentów
    > nie szanuje się....nooo chyba, że to jacyś prominenci.

    Pacjent jest złem koniecznym do uzyskania przychodu. To jak w pociągach.
    Lepiej puścić o kretyńskiej porze, bo jak pojedzie o normalnej, to
    jeszcze naśmiecą i będzie trzeba sprzątać, a tak, to samorząd dopłaci.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2019-12-22 12:04:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 08:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Biorą wzór od policji ;-)

    Policja istnieje zdecydowanie krócej, więc chyba odwrotnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2019-12-22 12:06:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 01:41, Animka pisze:

> [...]
    > materiałów potrzebnych do leczenia zębów, robienia plomb itd z tej
    > przychodni i w swoim prywatnym gabinecie już ma.

    No ale jakby musieli wybrać, albo tu, albo tu, to gdzie wybiorą? Piszę
    ogólnie, bo znam wyjątki.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2019-12-22 12:08:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 08:52, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ale ordynator oddziału czy dyrektor szpitala państwowego to już jednak

    > osoba pełniąca funkcję publiczną IMHO

    A korzyść majątkową przyjmuje w związku z tym, że jest ordynatorem, czy
    w związku z tym, że lekarzem? Bo odnośny przepis mówi o korzyści
    majątkowej w związku z pełnioną funkcją. On od pacjentów pieniądze
    bierze za czynność administracyjną?

    --
    Robert Tomasik

  • 20. Data: 2019-12-22 13:10:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od lekarza słyszę "lecz się prywatnie" znacznie rzadziej, niż od policji "a skarż se
    Pan prywatnie z kodeksu cywilnego".
    Pretorianie i im podobni nie byli policją?

    -----