  • 121. Data: 2020-01-08 10:59:00
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 19:34:42 +0100, cef napisał(a):

    > He, he- z tego by wynikało, że nawet stary ubek
    > ma więcej przyzwoitości niż pisowski aparatczyk.

    Pisowski aparatczyk to często właśnie stary ubek:

    "Czy każdy człowiek, który w czasach PRL pracował dla systemu, jest dla
    mediów "dobrej zmiany" niewiarygodny? Były oficer SB Piotr Wroński, który
    uwiarygadnia zamachowe teorie "dobrej zmiany" jest wiarygodny (regularnie
    występuje w TVP czy Telewizji Republika). Dla IPN wiarygodni są byli
    funkcjonariusze SB, którzy występują w sprawach lustracyjnych (to ich
    zeznania są rozstrzygające w sądowych sprawach o kłamstwo lustracyjne).
    Jest też Stanisław Piotrowicz, komunistyczny prokurator, który w stanie
    wojennym oskarżał za posiadanie antyrządowych ulotek, dostał od PiS posadę
    w Trybunale Konstytucyjnym. Albo, szukając bliżej Szczecina, poseł PiS
    Michał Jach: kiedy Ludowe Wojsko Polskie przy pomocy czołgów robiło
    porządek z "Solidarnością", on dostawał medale za wzorową służbę w
    komunistycznej armii (za czasów PiS został szefem komisji obrony narodowej
    w Sejmie).

    W szczecińskim PiS karierę zrobił człowiek, o którym wszyscy wiedzą, że
    został prawomocnie uznany przez sąd za kłamcę lustracyjnego. Według IPN
    donosił komunistycznym służbom wojskowym rozpracowującym Ruch Wolność i
    Pokój, ale jego obecnym partyjnym kolegom to nie przeszkadza. Słyszeliście
    o nim w mediach "publicznych"? Nie, bo one grzebią w życiorysach ludzi
    tylko wtedy, jeśli są oni dla władzy niewygodni."

    https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,255750
    42,jak-radio-szczecin-i-tvp-szczecin-zaszczuwaja-90-
    latka-ktory.html#S.main_topic-K.C-B.5-L.1.glowka

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 122. Data: 2020-01-08 12:01:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia Tue, 7 Jan 2020 15:52:11 +0100, J.F. napisał(a):

    >(Nie)wiarygodność Popieli znana jest od dawna. Miałeś podać
    >personalia
    >osób, które - jak twierdzisz - otwarcie, a nie anonimowo oskarżają

    Ale ona jednak otwarcie.
    Tylko czemu to dzialaczka PiS ...

    >Grodzkiego, a z tym jakoś słabo. Co ciekawe, jakoś nie zgłaszają się
    >na
    >policję albo do prokuratury, tylko powiadamiają pisowskie Radio
    >Szczecin i
    >TVP Szczecin.

    Staszczyk tez nie pobiegl na policje :-)

    i-na-marszalka-Grodzkiego.html

    Ale anonimowi :-)

    J.

  • 123. Data: 2020-01-08 12:28:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Jan 2020 12:01:13 +0100, J.F. napisał(a):

    > Staszczyk tez nie pobiegl na policje :-)

    Ma za to imię, nazwisko i twarz, a jego karierę zawodową od wczoraj na
    wyrywki znają nawet kaczystowskie gadzinówki i ich czytelnicy.
    O informatorach szczecińskich szczujni nie można tego powiedzieć.

    ki-na-marszalka-Grodzkiego.html

    > Ale anonimowi :-)

    Nie bardziej niż owi informatorzy szczecińskich mediów, którym uwierzyłeś
    bez zastrzeżeń.
    Gdybyś miał własne przedsiębiorstwo, też unikałbyś rozgłosu. O sprawie
    została Prokuratura Okręgowa w Warszawie i ABW. Ciekawe, ile lat
    ziobroturze zajmie śledztwo, zanim je umorzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 124. Data: 2020-01-08 12:28:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-01-07 o 20:38, J.F. pisze:

    >Z tego co pamiętam, jest wybór, mógł nie iść na urlop bezpłatny,
    >wtedy wynagrodzenie miałby normalne, ale nie miałby uposażenia
    >parlamentarzysty. Jest albo/albo.

    Ale wtedy obowiazki parlamentarne moglyby kolidowac z pracą.

    Nawiasem mowiac
    https://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/oswiadcze
    nia,893,9.html?sbl=standard

    jako dyrektor w 2015 roku zarobil 257 tys +234 dodatkow.
    Jako kierownik w 2016 281+118. Plus 66 z prywatnej praktyki.
    A potem jakos pensja spadala ...

    No i jak zwykle sie zastanawiam, na co politycy pieniadze
    przepuszczaja.
    Zarobili z pol miliona ... nieruchomosci te same, lokaty te same (az
    dziwne),
    troche akcji dokupil - ale to 30 tys, nowy samochod ... ale w
    leasingu,
    z rata 6 tys

    a widze - kupil euro i dolary. Po 10 tys.

    Dzieciom dal, zona na sukienki wydala czy osmiorniczki lubi :-)

    J.

  • 125. Data: 2020-01-08 12:37:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-08 o 12:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Ale wtedy obowiazki parlamentarne moglyby kolidowac z pracą.

    cóż, nie można mieć jabłko i zjeść jabłko.... Więc musi w takim wypadku
    zdecydować.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 126. Data: 2020-01-08 12:38:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-07 o 16:02, z pisze:

    > Chyba że był firmą i wtedy unikał sankcji KP. Powszechna praktyka
    > propagowana za rządów Tuska

    Jakby był firmą, to też nie mógłby brać pieniędzy, bo musiałby wybrać:
    kasa z sejmu, albo kasa z działalności.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 127. Data: 2020-01-08 12:41:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od razu widać, jak lekarzom w tym kraju źle.

    -----

  • 128. Data: 2020-01-08 13:10:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Od razu widać, jak lekarzom w tym kraju źle.

    Dwa razy mniej niz dyrektorka ubocznego departamentu w NBP, a tu
    jednak lekarz fachowiec wysokiej klasy :-)

    No i nie wiemy za ile pracy.
    Kiedys linkowalem wywiad z lekarzem, ktory owszem - 20 tys wyciaga,
    ale przez caly weekend w pracy ...

    Odejmij tez 30% podatku ...

    -----

  • 129. Data: 2020-01-08 13:15:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    >wyrywki znają nawet kaczystowskie gadzinówki i ich czytelnicy.
    >O informatorach szczecińskich szczujni nie można tego powiedzieć.

    Ale tez nic nie ryzykuje, bo co mu zarzuca - ze go zaden tegi facet
    nie odwiedzil ?

> [...]

    >została Prokuratura Okręgowa w Warszawie i ABW. Ciekawe, ile lat
    >ziobroturze zajmie śledztwo, zanim je umorzy.

    A przekazano dane tych rzekomych biznesmenow ?

    Zakladajac ze tych grozacych uda sie zidentyfikowac ... to co
    wlasciwie mozna im zarzucic ? :-)

    J.

  • 130. Data: 2020-01-08 14:16:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-08 o 08:52, J.F. pisze:

    > Jest i dementi
    > https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/corka-tade
    usza-staszczyka-jestem-dumna-z-mojego-taty/7xfl1ft

> [...]
    > Wtedy też ściągnął tam mojego tatę - opowiada córka.
    >
    > Dalej relacjonuje, że po wojnie jej tata został najpierw przymusowo
    > wcielony do wojska, a potem zatrudnił się Wojewódzkim Urzędzie
    > Bezpieczeństwa Publicznego w Szczecinie - To był wtedy jeden z
    > niewielu zakładów pracy. Najpierw był tam na stanowisku referenta,
    > potem szkolił ludzi z obsługi broni, ale w końcu sam się zwolnił po
    > niecałych czterech latach pracy. Następnie zatrudnił się w stoczni w
    > Szczecinie i tam już pracował aż do emerytury - tłumaczy."
    >
    > Taaa ... jako kadrowy pracowal w tej stoczni, czy inaczej ? :-)

    z-ub-z-konferencji-grodzkiego-

    Czy to nie on został odznaczony przez prez. Komorowskiego?

    --
    animka