  • 101. Data: 2020-01-07 15:22:46
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 14:29:51 +0100, J.F. napisał(a):

    > Prawde mowiac, jest to jeszcze mniej prawdopodobne, niz te zarzuty.
    > Zarzucajacy podali swoje dane, i sie teoretycznie narazili na
    > odpowiedzialnosc cywilna i karna.

    Jakie zatem są te dane zarzucających Grodzkiemu wymuszanie łapówek, skoro
    są tak niezwykle wiarygodne?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 102. Data: 2020-01-07 15:28:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 14:31:44 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie wiem co za opinie

    Te same, o których już była mowa w tym wątku:
    - Ministerstwa Zdrowia
    - Głównego Inspektora Pracy
    - Kancelarii Senatu

    > A jesli dyzurowal w czasie wolnym od innych zajec, to chyba mu sie
    > wynagrodzenie nalezy.

    Zgodnie z prawem, nie mógł brać wynagrodzenia za dyżury w szpitalu, w
    którym był na urlopie bezpłatnym.
    Dla Prezesa i Sutenerów prawo jednak nic nie znaczy, dlatego Karczewski
    wycenił swą pracę dla idei na 400 000 zł.

  • 103. Data: 2020-01-07 15:52:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Jakie zatem są te dane zarzucających Grodzkiemu wymuszanie łapówek,
    >skoro
    >są tak niezwykle wiarygodne?

    Pierwsza byla Agnieszka Popiela.
    Co prawda cos sie dzieje

    https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/prof-po
    piela-sugerowala-ze-marszalek-senatu-wzial-lapowke-u
    niwersytet-wyciagnie/1rsy5w5

    J.

  • 104. Data: 2020-01-07 16:02:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-07 o 15:28, Olin pisze:
> [...]
    > Dla Prezesa i Sutenerów prawo jednak nic nie znaczy, dlatego Karczewski
    > wycenił swą pracę dla idei na 400 000 zł.

    Chyba że był firmą i wtedy unikał sankcji KP. Powszechna praktyka
    propagowana za rządów Tuska

  • 105. Data: 2020-01-07 17:48:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.01.2020 o 14:26, sracz z UB pisze:
> [...]
    > Sprawa ma trafić do ABW.
    > Reporter Radia ZET Miłosz Gocłowski ustalił, że kilka dni temu nieznany
    > mężczyzna przyszedł do domu Staszczyka, przedstawił się jako pracownik
    > szpitala i miał zaproponować mu pięć tysięcy złotych za oczernienie
    > Grodzkiego.
    >
    > Powiedział mi "proszę mi napisać takie pisemko, że doktor Grodzki
    > powiedział, że przyjmie na operację i do szpitala jeśli mu zapłacę
    > pieniądze". Wyciąga portfel i mówi: "Tu mam pięć tysięcy i panu daję, jeśli
    > tylko pan napisze i podpisze". Tak się zdenerwowałem. Powiedziałem "Niech

    1960,radio-zet-pieniadze-za-oczernienie-grodzkiego-d
    aje-panu-piec.html#a=362&c=159&s=BoxNewsLink

    https://www.tvp.info/46081358/funkcjonariusz-ub-info
    rmatorem-radia-zet-onetu-i-bohaterem-konferencji-gro
    dzkiego

    Funkcjonariusz UB informatorem Radia Zet, Onetu i bohaterem konferencji
    Grodzkiego

    ,,Przyszedł do mnie człowiek, który zaproponował pieniądze za napisanie
    oświadczenia, w którym oskarżę prof. Grodzkiego o to, że żądał ode mnie
    łapówki za przyjęcie do szpitala" - twierdzi w rozmowie z Onetem
    90-letni Tadeusz Staszczyk, były pacjent Tomasza Grodzkiego. Tego samego
    informatora cytuje Radio Zet. Nagranie z nim emitował w Senacie
    marszałek Tomasz Grodzki. Jak wynika z podanego przez mężczyznę numeru
    PESEL, to były funkcjonariusz UB ze Szczecina.

    W danych katalogu IPN funkcjonariuszy aparatu bezpieczeństwa pod
    sygnaturą ,,IPN Sz 0019/3593" można znaleźć bogatą historię Tadeusza
    Staszczyka w WUBP/WUds.BP, czyli wojewódzkim urzędzie Bezpieczeństwa
    Publicznego. Była to stalinowska jednostka terenowa Ministerstwa
    Bezpieczeństwa Publicznego, funkcjonująca na terenie województwa
    szczecińskiego w latach 1946-1954.

    Według danych IPN pracę w WUBP Szczecin Staszczyk rozpoczął 18 listopada
    1950 r. jako młodszy referent. Ostatnia adnotacja mówi o pracy ubeckim
    Wydziale Kadr i Szkolenia WUdsBP, na stanowisku oficera szkoleniowego.

    /.../ ,,Oświadczam, że 30 grudnia 2019 przyszedł do mnie do domu wysoki
    dość tęgi mężczyzna podający się za pracownika szpitala w Zdunowie.
    Ponieważ jestem przed wizytą u Gastrologa i Gastroskopia myślałem, że
    przyszedł w tej sprawie. Nie znałem go wcześniej. Tymczasem on bez
    ogródek wyjął portfel i powiedział, że da mi 5000 zł jeśli napiszę
    oświadczenie, że prof. Grodzki domagał się ode mnie pieniędzy za
    operację. Ponieważ jest to oczywista nieprawda, zdenerwowałem się bardzo
    i wyrzuciłem go za drzwi. Nie byłem w stanie go zatrzymać i wezwać
    policji ponieważ byłem sam w domu" - pisze mężczyzna.

    W swoim oświadczeniu Staszczyk podał nr PESEL, z którego wynika, że to
    ten sam Tadeusz Staszczyk, który w katalogu IPN widnieje jako
    funkcjonariusz bezpieczeństwa PRL.

  • 106. Data: 2020-01-07 19:34:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-01-07 o 17:48, u2 pisze:
    > W dniu 07.01.2020 o 14:26, sracz z UB pisze:

    > W swoim oświadczeniu Staszczyk podał nr PESEL, z którego wynika, że to
    > ten sam Tadeusz Staszczyk, który w katalogu IPN widnieje jako
    > funkcjonariusz bezpieczeństwa PRL.

    He, he- z tego by wynikało, że nawet stary ubek
    ma więcej przyzwoitości niż pisowski aparatczyk.

  • 107. Data: 2020-01-07 20:38:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
> [...]
    >- Głównego Inspektora Pracy
    >- Kancelarii Senatu

    >Zgodnie z prawem, nie mógł brać wynagrodzenia za dyżury w szpitalu, w

    Hm, mial pracowac za darmo, czy w innym szpitalu ?

    J.

  • 108. Data: 2020-01-07 20:53:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >Publicznego. Była to stalinowska jednostka terenowa Ministerstwa
    >Bezpieczeństwa Publicznego, funkcjonująca na terenie województwa

    Jesli to ten ...
    https://katalog.bip.ipn.gov.pl/informacje/72325

    szybko zostal instruktorem, 23 lata .. widac takie czasy.

    A co robil po 57 ?

    A teraz ma 90 lat ... i mu emeryture obcieli ? :-)

    J.

  • 109. Data: 2020-01-07 21:08:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.01.2020 o 19:34, cef pisze:

    > He, he- z tego by wynikało, że nawet stary ubek
    > ma więcej przyzwoitości niż pisowski aparatczyk.

    taaaa:)

  • 110. Data: 2020-01-07 21:13:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.01.2020 o 20:53, J.F. pisze:

    > Jesli to ten ...
    > https://katalog.bip.ipn.gov.pl/informacje/72325
    >
    > szybko zostal instruktorem, 23 lata .. widac takie czasy.

    brat Adama M. Szechter też szybko awansował

    > A co robil po 57 ?

    z tego co pisze w artykule, ostatnia adnotacja wskazuje, że był
    kadrowcem, to najważniejszy etacik w totalitarnym ustroju, tylko zaufane
    osoby mogą ten etacik objąć

    > A teraz ma 90 lat ... i mu emeryture obcieli ?
    >
    > J.

    i tak nieźle się nachapał