  • 1. Data: 2003-10-29 16:13:58
    Temat: Kogo wpisac do wniosku o sprawe spadkowa?
    Od: Seba_G <s...@i...pl>

    Witam

    Chcialem przygotowac wniosek do sadu o stwierdzenie nabycia spadku na
    podst. ustawy dla mojej rodizny i mam pewne watpliwosci.
    Jeden z synow zmarlej nie zyje, wobec czego jego czesc przechodzi po
    polowie na jego dzieci i tutaj:
    1. Jedno z nich jest juz pelnoletnie( ale nie bylo w czasie smierci
    darczyncy) - czy wpisuje je jako pelnoprawnego uczestnika?

    2. Drugie dziecko wciaz jest niepelnoletnie - wiec czy musze je we wniosku
    wymienic i obok napisac: reprezentowany przez ...(i tu wpisze dane jego
    matki jako prawnej opiekunki).

    3. Wzoruje sie na wniosku zamieszczonego tutaj:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Spadki/wzory.
    html
    Czy mam rowniez miedzy wierszami wpisywas cos takiego: (dowód: akt zgonu) ?

    Dziekuje za pomoc
    Sebastian