  • 1. Data: 2002-10-16 22:39:17
    Temat: Kodeks cywilny rodzinny i opiekunczy - pytanie
    Od: "Danaa" <c...@N...gazeta.pl>

    Pytanie konkretne i tresciwe do osob zorientowanych;)
    Dlaczego przepisy dot. zarzadu majatkiem wspolnym malzonkow maja charakter
    przepisow bezwzglednych? Z jakiego innego przepisu (przepisow)KC to wynika?
    Prosze o odpowiedzi na priv, na email:
    a...@p...onet.pl
    Z gory dziekuje;)

  • 2. Data: 2002-10-16 23:32:18
    Temat: Re: Kodeks cywilny rodzinny i opiekunczy - pytanie
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Danaa" <c...@N...gazeta.pl> naskrobał/a w

    > Pytanie konkretne i tresciwe do osob zorientowanych;)
    > Dlaczego przepisy dot. zarzadu majatkiem wspolnym malzonkow maja charakter
    > przepisow bezwzglednych? Z jakiego innego przepisu (przepisow)KC to wynika?

    Z treści samego przepisu.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153
    Sygnaturka cwiczebna.

  • 3. Data: 2002-10-17 09:44:52
    Od: "Danaa" <c...@N...gazeta.pl>

    > Z treści samego przepisu.

    Heh;)Nie do konca o to mi chodzilo:)To, ze sa one przepisami bezwzglednymi
    owszem widac po ich tresci i to zrozumiale... Mnie chodzilo natomiast o to,
    dlaczego maja charakter bezwzglednie obowiazujacy, a nie wzglednie...
    Czy jakas inna ustawa/ustawy KC warunkuje to, ze akurat w tym konkretnym
    przypadku (czyli zarzadzie majatkiem wspolnym malzonkow)przepisy maja forme
    bezwzglednie obowiazujaca?

  • 4. Data: 2002-10-17 15:02:16
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik "Danaa" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jakas inna ustawa/ustawy KC warunkuje to, ze akurat w tym konkretnym
    > przypadku (czyli zarzadzie majatkiem wspolnym malzonkow)przepisy maja
    forme
    > bezwzglednie obowiazujaca?

    chodzi o ochronę interesów każdego z małżonków,
    toż to jasne chyba jest