  • 1. Data: 2003-07-21 16:40:08
    Temat: Kodeks Pracy - zerwanie umowy
    Od: "Peterphk" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Poszukuje informacji na temat wypowiedzenia umowy na czas okreslony przez
    pracownika (zgodnie z umowa o prace, w ktorej jest okresolne, ze czas
    wypowiedzenia wynosi 2 tygodnie). Jezeli ktos zna jakies linki do serwisow
    internetowych, w ktorych jest nowy kodeks pracy i wzory takich wypowiedzen
    to prosilbym o podanie kilku adresow.
    Dodatkowo jezeli ktos wie jakie niespodzianki moga mnie spotkac ze strony
    pracodawcy przy skladaniu takiego wypowiedzenia prosilbym o porady.

    Pozdrawiam,
    Peterphk

  • 2. Data: 2003-07-21 17:54:38
    Temat: Re: Kodeks Pracy - zerwanie umowy
    Od: "ianus" <R...@o...pl>

    Użytkownik "Peterphk" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bfh4th$n7c$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    > internetowych, w ktorych jest nowy kodeks pracy i wzory takich wypowiedzen

    "Rozwiązuję umowę o pracę z zachowaniem dwutygodniowego okresu
    wypowiedzenia, który upłynie dnia..."
    plus oczywiście: kto rozwiązuje i do kogo te słowa...

    Rzeczywiście trzeba zaraz szukać gotowych wzorów?

    JS

  • 3. Data: 2003-07-21 18:18:33
    Od: "Peterphk" <p...@p...onet.pl>

    > "Rozwiązuję umowę o pracę z zachowaniem dwutygodniowego okresu
    > wypowiedzenia, który upłynie dnia..."
    > plus oczywiście: kto rozwiązuje i do kogo te słowa...
    >
    > Rzeczywiście trzeba zaraz szukać gotowych wzorów?

    Moze dodam jeszcze cos:) Moj szef jest prawnikiem wiec przydaloby sie
    powolac na jakies paragrafy itp. Potrzebuje jakis bardziej profesjonalny
    wzor wypowiedzenia ...

  • 4. Data: 2003-07-22 00:25:02
    Od: Robal <b...@w...plinvalid>

    w <news:bfham0$db3$1@absinth.dialog.net.pl>
    Peterphk napisał(a):

    > Moze dodam jeszcze cos:) Moj szef jest prawnikiem wiec przydaloby
    > sie powolac na jakies paragrafy itp. Potrzebuje jakis bardziej
    > profesjonalny wzor wypowiedzenia ...

    Po cholere? Zaproponowana wersja jest swietna. Prosta i przejrzysta.
    Zaufaj grpowiczom. IMHO ciezko jest splodzic lepsza formulke. Nawet
    stado lawirujacych prawnikow do niczego nie bedzie moglo sie
    przyczepic. Pozostaje jeszcze kwestia poprawnego wyliczenia dnia kiedy
    nastapi koniec okresu wypowiedzenia...

    Pozdrawiam,
    --
    Robal bob67(at)wp.pl

  • 5. Data: 2003-07-22 15:32:06
    Od: "Peterphk" <p...@p...onet.pl>

    > Pozostaje jeszcze kwestia poprawnego wyliczenia dnia kiedy
    > nastapi koniec okresu wypowiedzenia...

    Ten dzien ma wypadac w piatek czy w sobote (zakladajac, ze firma nie pracuje
    w soboty) ???

  • 6. Data: 2003-07-22 15:56:39
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Peterphk" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bfjla1$43g$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Ten dzien ma wypadac w piatek czy w sobote (zakladajac, ze firma nie
    pracuje
    > w soboty) ???

    Art 30 Kodeksu pracy - okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień
    lub miesiąc lub ich wielokrtoność kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    ostatnim dniu miesiąca
    JO

  • 7. Data: 2003-07-22 16:28:21
    Od: "Peterphk" <p...@p...onet.pl>

    > Art 30 Kodeksu pracy - okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący
    tydzień
    > lub miesiąc lub ich wielokrtoność kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    > ostatnim dniu miesiąca

    ok ... juz mam wszykie informacje:) Zrobie dosyc prosty wzor wypowiedzenia
    bez zadnych zbednych "ozdobnikow".
    Dziekuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc.