  • 51. Data: 2013-06-02 16:58:30
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 20:56:01 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Tylko, że problem powstaje kiedy wstąpisz do tego sklepu z biżuterią,
    > kupujesz te złote klejnoty, zapłacisz, zabierasz kupione klejnoty,
    > chcesz wrócić do samochodu i do domu a tu STOP! Jubiler cię zatrzymuje
    > i mówi: "ROZMYŚLIŁEM SIĘ, albo zapłacisz WIĘCEJ albo ODDAWAJ"
    >
    > I co wtedy?

    Idę do innego. Tego kwiatu pół światu :->
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 52. Data: 2013-06-02 16:59:37
    Od: LeoTar <R...@w...pl>

    W dniu 2013-06-02 05:56, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    >
    > I jezeli nawet facet powie "ok, szanuję to, że już nie chcesz więc nie
    > to nie" to ona i tak POSĄDZI GO O GWAŁT (ma taką możliwość prawną) w
    > stosunku do tego co się JUŻ zdarzyło!
    >
    > Pomijajac juz fakt, ze to w ogole sprawa bardzo delikatna, i latwo
    > mozna wykazac naukowo, ze mezczyzna ktory przerywa stosunek plciowy
    > tuz przed orgazmem moze sie nabawic NERWICY SEKSUALNEJ.
    >
    > Tak wiec "cos jest na rzeczy", kobiety chyba chca ZBYT wielkiej
    > "ochrony" swoich "WIDZI MI SIE" i unikania ODPOWIEDZIALNOSCI za swoje
    > czyny, decyzje, deklaracje slowne ktore wypowiadaja itp.

    Dziękuję za "rozjaśnienie" moich intencji.
    A mówiąc skrótowo to jeżeli ktoś chce korzystać z praw musi ponosić
    również konsekwencje. Jeżeli są prawa to są i obowiązki do tych praw
    przypisane. Inaczej panuje bezprawie i kobiety chca korzystac z praw
    niczym księżniczki na ziarnku grochu ale nie chcą ponosic
    odpowiedzialności za swoje czyny.Tak zresztą są wychowywane przez swoje
    matki, na księżniczki, którym wszystko wolno w zamian za to czego matki
    nie dopełniają w stosunku do swoich córek, czyli zabraniają córkom
    kontaktu seksualnego z ojcem w ramach inicjacji seksualnej. Wywyższanie
    córek jest niejako w oczach matek nmagrodą dla córek za niedopełnienie
    aktu inicjacji seksualnej w rodzinie. Aktu, który ma zrównać
    emocjonalnie córkę z matką.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 53. Data: 2013-06-02 16:59:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 22:11:58 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Przeciez kobiety oczekuja od mezczyzn ZDECYDOWANIA na kazdym kroku!
    > To prawdziwie MESKA CECHA ktora wlasnie PODNIECA kobiety!
    > I teraz prawo ZABRONI facetom tych postaw nacechowanych ZDECYDOWANYM
    > dzialaniem?

    Raczej CI się pop...ło "zdecydowanie" z chamską nachalnością :->

  • 54. Data: 2013-06-02 17:06:37
    Od: LeoTar <R...@w...pl>

    W dniu 2013-06-02 16:27, Trybun pisze:

    > To jest jakaś ewidentna bzdura, na dodatek chyba wymyślona przez Leo
    > Tar`a, z tym że za seks kobieta czegoś żąda. Ja przynajmniej tego nie
    > dostrzegam, nigdy nie miałem powodów żeby robić coś wbrew woli
    > partnerki, bądź też odczucia że ona robi coś dla mnie z litości.

    A masz z nią dzieci ? Bo moment pojawienia się dzieci zmienia
    diametralnie postępowanie kobiety - zaczyna handlować seksem tak jakby
    nie ufała partnerowi, że on będzie również chronił potomstwo i dbał o
    przetrwanie ich potomstwa. Tak czynią od zarania dziejów i wywodzi sie
    to jeszcze ze świata zwierząt, którego nie opuściliśmy.

  • 55. Data: 2013-06-02 17:16:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 17:06:37 +0200, LeoTar napisał(a):

    > A masz z nią dzieci ? Bo moment pojawienia się dzieci zmienia
    > diametralnie postępowanie kobiety - zaczyna handlować seksem tak jakby
    > nie ufała partnerowi, że on będzie również c

    No no, niezłego masz pecha w życiu...

  • 56. Data: 2013-06-02 22:19:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-06-02 16:59, LeoTar pisze:

> [...]
    > córek jest niejako w oczach matek nmagrodą dla córek za niedopełnienie
    > aktu inicjacji seksualnej w rodzinie. Aktu, który ma zrównać

    Jeszcze Cię nie wsadzili, czy już wyszedłeś?
    To chyba Ty tutaj pisywałeś kiedyś, że robicie to z żoną i dziećmi
    wspólnie, w jednym łóżku.

    --
    animka

  • 57. Data: 2013-06-03 08:24:48
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

    > No no, niezłego masz pecha w życiu...

    A ja uważam, że mam szczęście gdyz dzięki temu uwolniłem sie od
    wykorzystywania przez kobiety. Teraz czekam na te, która się ze mną zrówna.
    :)

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 58. Data: 2013-06-03 08:33:45
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

    > Wyjątki nie tworzą reguły.

    Ale powinny budzic zastanowienie.

    > Co przez to rozumiesz? Naprawdę wolałbyś partnerkę pozbawioną tego co
    > zwykło się nazywać kobiecością?

    Kobiecość wcale nie musi oznaczać, że będzie się sprzedawać, że nie musi
    wykorzystywać seksu do zdobywania dóbr.

    > Akurat ja się pod tym podpisuje, dajmy kobitkom być sobą, to właśnie m.in.
    > mnie w nich "kreci".

    Dojrzały seks wcale nie musi oznaczać handlowania nim.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 59. Data: 2013-06-03 19:48:23
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 3, 8:33 am, "LeoTar" <L...@w...pl> wrote:

    > Dojrzały seks wcale nie musi oznaczać handlowania nim.

    Tak więc jeszcze raz pytam: po co brać ślub!!!!!!!!

    O wiele fajniej mieć ze trzy lub więcej kobiet KOCHANEK i spotykać się
    z nimi co jakiś czas naprzemian!

    A jeżeli już wpadliście w PUŁAPKĘ (małżeństwa) to i tak wasza żona o
    wiele bardziej was uszanuje jeżeli macie ze trzy kochanki na boku.
    Oczywiście nie wolno im o tym mówić! ;) One same to wyczują i się
    zaczną starać :))

  • 60. Data: 2013-06-03 19:57:04
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 21, 5:42 pm, "LeoTar" <L...@w...pl> wrote:
    > Wolę by była partnerką niż prostytutką. :-D

    "Nie mam nic przeciw protytutkom. Wszyscy tak czy inaczej płacimy za
    sex, ale prostytutki i tak mają najuczciwsze ceny."

    dr. Lightman (serial "Magia Kłamstwa")

    To więc po co się cackać z jakimiś "księżniczkami" i bawić się w
    jakieś "zdobywanie jej serca", grać wedle ich reguł w jakieś
    dogadzanie im żeby tylko kopnęło nas to "szczęście niepojęte" żeby nas
    "pokochała"!
    I tak nawet największa piękność po pół roku się nam znudzi i zaczniemy
    się rozglądać za następną!
    Tylko najbardziej zagubiony głupiec zacznie zaprzeczać... A taka jest
    prawda! Po co budować cokolwiek na KŁAMSTWIE?