  • 41. Data: 2013-06-01 04:01:13
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Flyer <f...@g...pl>

    In article <kn8f65$mvv$1@node1.news.atman.pl>, zygzak1723
    @gazeta.pl says...

    > Odbył się marsz przeciwko gwałtom. Kobiety chcą móc prowokować
    > seksualnie mężczyzn ale mężczyznom nie wolno ich dotykać nie mówiąc o
    > uprawianiu seksu.Masz psie powąchaj ale wara ci od księżniczki, boginki
    > Ona może cię zeszmacić a tobie nie wolno wyciągnąć po nią ręki.

    Kobiety chcą się czuć piękne i podziwiane [i bezpieczne],
    podobnie jak mężczyźni, ale innymi środkami. I wszystko w teorii
    powinno odbywać się w sferze "odczuwania" a nie "doznawania".

    PF

  • 42. Data: 2013-06-02 05:56:01
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 18, 8:13 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Oczywiście. To, że na wystawie leży złoto, nie oznacza że można rozbić
    > witrynę sklepową i złoto sobie wziąć, ponieważ jest wystawione na widok
    > publiczny i budzi pożądanie.

    Tylko, że problem powstaje kiedy wstąpisz do tego sklepu z biżuterią,
    kupujesz te złote klejnoty, zapłacisz, zabierasz kupione klejnoty,
    chcesz wrócić do samochodu i do domu a tu STOP! Jubiler cię zatrzymuje
    i mówi: "ROZMYŚLIŁEM SIĘ, albo zapłacisz WIĘCEJ albo ODDAWAJ"

    I co wtedy?

    Ponieważ LeoTar chyba ma na mysli podobną właśnie sytuację - kobieta
    PODEJMUJE DECYZJĘ, że się GODZI na seks, a potem W TRAKCIE jej
    konsumowania ZMIENIA ZDANIE.

    I jezeli nawet facet powie "ok, szanuję to, że już nie chcesz więc nie
    to nie" to ona i tak POSĄDZI GO O GWAŁT (ma taką możliwość prawną) w
    stosunku do tego co się JUŻ zdarzyło!

    Pomijajac juz fakt, ze to w ogole sprawa bardzo delikatna, i latwo
    mozna wykazac naukowo, ze mezczyzna ktory przerywa stosunek plciowy
    tuz przed orgazmem moze sie nabawic NERWICY SEKSUALNEJ.

    Tak wiec "cos jest na rzeczy", kobiety chyba chca ZBYT wielkiej
    "ochrony" swoich "WIDZI MI SIE" i unikania ODPOWIEDZIALNOSCI za swoje
    czyny, decyzje, deklaracje slowne ktore wypowiadaja itp.

  • 43. Data: 2013-06-02 06:08:50
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 18, 10:24 pm, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Kobieta zachowując się zalotnie bp wabi potencjalnego partnera.
    > Ale jak zwabiony okazuje się idiotą to jest odrzucany. I dziwi
    > czy obraża to tylko odrzuconego idiotę.

    To nie wiedziała wcześniej, że ma do czynienia z "idiotą"?

    Przepraszam, ale WSZĘDZIE, na każdym kroku wymaga sie od nas
    ODPOWIEDZIALNEGO podejmowania decyzji.
    Jeżeli kobieta NAJPIERW decyduje, że CHCE tego mężczyzny (i chce seksu
    z nim), całkowicie DOBROWOLNIE mu POZWALA na rozpoczęcie czynności
    seksualnych i stosunku seksualnego - a NAGLE W POŁOWIE jego trwania
    ODRZUCA GO i mówi nagle, że NIE!

    To w ogóle sprawa bardzo delikatna, i łatwo można wykazać naukowo, że
    meżczyzna którego zmusza się BRUTALNIE przerwać stosunek płciowy tuż
    przed orgazmem może się nabawić NERWICY SEKSUALNEJ, oraz innego
    rodzaju traumy wynikającej np. z PONIŻENIA.

    Tak więc "coś jest na rzeczy", kobiety chyba chcą ZBYT wielkiej
    "ochrony" swoich "WIDZI MI SIĘ" i unikania ODPOWIEDZIALNOŚCI za swoje
    czyny, decyzje, deklaracje słowne które one wypowiadają, komunikują
    itp.

  • 44. Data: 2013-06-02 06:34:07
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 21, 4:02 pm, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    > Czego, tego żeby przestały być kobietami, żeby na przestały choć
    > próbować czuć się atrakcyjnymi? Naprawdę marzy Ci się  zabicie w
    > kobiecie - kobiecości?

    To i na odwrót:
    taka NIELUDZKA walka z GWAŁTAMI to sprawienie żeby mężczyźni
    zachowywali się JAK BABY?
    Albo w najlepszym razie NUDZIARZE?

    Przecież FACET MA MIEĆ JAJA!
    a nie rozpoczynać długie nudne prawnicze PERTRAKTACJE z kobietą za
    każdym razem kiedy pragnie ją przelecieć!

    To jakiś ABSURD który w oczywisty sposób ma nas ODCZŁOWIECZYĆ!

    PS. Tylko BŁAGAM! Pewnie zaczniecie wnet przytaczać PRZEJASKRAWIONE
    przykłady jako kontr "argumenty"...
    Tak, tak, wiem, pomylślicie zaraz o gwałcących kibolach, chuliganerii,
    bandytach, gangach ulicznych, żołdakach napadających na wioski i
    innych zboczeńcach...

    Otóż NIE! Tylko mówimy tutaj o DŻENTELMENACH których niewdzięczne baby
    próbują teraz inkriminować!
    Jasne?

  • 45. Data: 2013-06-02 06:50:26
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 19, 9:12 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak ktoś sie chce kwalifikować do gatunku homo sapiens to powinien używać
    > mózgu a nie siurka.

    Patrz pan, a mnie sie wydaje, ze w SEKSIE to powinien uzywac wlasnie
    siurka :P

    > jak nie potrafi to do lekarza albo do pierdla.

    Tak, a jak podejmie taka decyzje, ze pragnie odbyc stosunek seksualny
    z kobieta to powinien OBOWIAZKOWO do niej zabierac ze soba dobrze
    oplaconego prawnika (nie mylic z prawiczkiem).

  • 46. Data: 2013-06-02 07:11:58
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 1, 4:01 am, Flyer <f...@g...pl> wrote:

    > Kobiety chca sie czuc piekne i podziwiane [i bezpieczne],

    Rowniez i mezczyzni chca sie czuc podziwiani.
    Ale poniewaz maja inna "KONSTRUKCJE" to chca sie czuc podziwiani za
    zdecydowanie i SILE (niekoniecznie fizyczna).

    Takze faceci chca sie czuc i owszem bezpieczni.
    To ogolna ludzka potrzeba i nie ma co tworzyc kolejnej kategorii
    prawnej.

    Tylko, ze jezeli stworzy sie w sypialni istne prawne ZASIEKI POD
    NAPIECIEM to wtedy pryska poczucie bezpieczenstwa w seksie i mezczyzni
    zaczna miec problem zeby w ogole chciec tego seksu.
    PO CO wiec to wszystko?

    > podobnie jak mezczyzni, ale innymi srodkami. I wszystko w teorii
    > powinno odbywa si w sferze "odczuwania" a nie "doznawania".

    Przeciez kobiety oczekuja od mezczyzn ZDECYDOWANIA na kazdym kroku!
    To prawdziwie MESKA CECHA ktora wlasnie PODNIECA kobiety!
    I teraz prawo ZABRONI facetom tych postaw nacechowanych ZDECYDOWANYM
    dzialaniem?
    Tego aby na pewno chca kobiety?
    Raczej watpliwe.
    To SPRZECZNOSC!
    Sluzyc ma chyba tylko temu zeby wywolac ZAMET! i byc moze ktos na tym
    zamecie chce cos ugrac. Tak wiec radze wzmoc CZUJNOSC.

  • 47. Data: 2013-06-02 07:59:24
    Od: CookieM <t...@d...not.spam>

    W dniu 02.06.2013 05:56, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > "ochrony" swoich "WIDZI MI SIE" i unikania ODPOWIEDZIALNOSCI za swoje
    > czyny, decyzje, deklaracje slowne ktore wypowiadaja itp.

    I dlatego Jezus, stróż wolności, powtórzył za Torą: nie cudzołóż. Bo jak
    raz wdepniesz w ten syf, to już z niego nie wyjdziesz.

  • 48. Data: 2013-06-02 09:42:35
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    W dniu 2013-06-02 07:11, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > NAPIECIEM to wtedy pryska poczucie bezpieczenstwa w seksie i mezczyzni
    > zaczna miec problem zeby w ogole chciec tego seksu.

    Żeby zmusić mężczyzn do myślenia czego brakuje w naszym wychowaniu.
    Dlaczego zamiast współdziałania płci mamy ich permanentną wojnę.

> [...]
    > To prawdziwie MESKA CECHA ktora wlasnie PODNIECA kobiety!
    > I teraz prawo ZABRONI facetom tych postaw nacechowanych ZDECYDOWANYM

    Bo ktoś przeraził się tego, że może dojść do wyzwolenia się mężczyzn i
    kobiet z jarzma nieświadomości i ci samoświadomi pogonią dotychczasowych
    oprawców (manipulantów) sprawujących władzę.

    > Tego aby na pewno chca kobiety?

    To nie kobiety lecz sprawujący władzę chcą nadal te władzę sprawować.
    Nieświadomymi można łatwo manipulować i przeciwstawiać ich sobie. Ze
    świadomymi dolegliwości taki zabieg nie jest możliwy, nie można nimi
    rządzić gdyż samipotrafia zadbać o swoje interesy.

    > Raczej watpliwe.

    M<asz całkowitą rację.

    > To SPRZECZNOSC!

    Sprzecznością jest ZAKAZ, jeżeli usunąć ZAKAZ sprzeczność znika.

    > Sluzyc ma chyba tylko temu zeby wywolac ZAMET! i byc moze ktos na tym
    > zamecie chce cos ugrac. Tak wiec radze wzmoc CZUJNOSC.

    Ten ktoś nadal będzie mógł sprawować władzę: kobieta w rodzinie a
    mężczyzna w świecie zewnętrznym otaczającym rodzinę. I nadal będą
    prowadzić ze sobą wojnę. Aby sie od tej wojny uwolnić należy zlikwidowac
    wszystkie zakazy.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 49. Data: 2013-06-02 09:50:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-02 06:08, Użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > To nie wiedziała wcześniej, że ma do czynienia z "idiotą"?

    Jesteś taki głupi że chcesz jej zabrać prawo do zmiany decyzji ?

    Prosty przykład: jestem w delegacji, rozmawiam z miłą kobitką,
    rozmawia nam się całkiem miło, jest lato i pani zdejmuje sweterek
    zostając w czymś przypominającym koszulkę bez rękawów.
    Pierwsze na co zwracam uwagę do ładny kolorowy tatuaż z delfinkiem
    na ramieniu przez tracę zainteresowanie panią a zgodnie z twoją
    teorią ona ma prawo mnie zgwałcić bo przedtem okazywałem
    swoje zainteresowanie.

    W twoim przypadku było podobnie, nagle powiedział, pokazał czy
    zrobił coś co panią od niego odrzuciło.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2013-06-02 16:27:34
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-02 06:34, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > innych zboczeńcach...
    >
    > Otóż NIE! Tylko mówimy tutaj o DŻENTELMENACH których niewdzięczne baby

    To jest jakaś ewidentna bzdura, na dodatek chyba wymyślona przez Leo
    Tar`a, z tym że za seks kobieta czegoś żąda. Ja przynajmniej tego nie
    dostrzegam, nigdy nie miałem powodów żeby robić coś wbrew woli
    partnerki, bądź też odczucia że ona robi coś dla mnie z litości.