  • 11. Data: 2008-12-18 13:56:35
    Temat: Re: Klizja drogowa - policja odmawia podania jakichkolwiek danych sprawcy
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    news:gibq0r$b78$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Numer polisy oczywiście nie jest danymi osobowymi. Co więcej z PoRD wynika
    > obowiązek wymiany tych informacji przez uczestników kolizji. W tej
    > sytuacji Policjant na miejscu zdarzenia powinien udostępnić dane
    > wymienione w ustawie drugiej stronie.

    Coś ostatnio niedomagasz Robercie.
    Najpierw piszesz, że to drugi uczestnik ma obowiązek udostępnić dane
    niezbędne to rozpoczęcia procedury odszkodowawczej by po chwili przerzucać
    ten obowiązek na policję. Podaj podstawę prawną tego obowiązku.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2008-12-18 14:49:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2008 09:27:43 +0100, Wlato napisał(a):

    > Sam jesteś idiota.

    Przykro mi, że Cie zawiodę, ale można to powiedzieć tylko o Tobie. Policja
    podaje takie dane, nawet ostatnio ojciec mając kolizję dostał te dane od
    policjanta (jak również drugi uczestnik dostał nasze dane). Parokrotnie
    byłem mimowolnym uczestnikiem jakiejś kolizji i też te dane zawsze od
    policjanta uzyskiwaliśmy.

    Poza "bzdura" i "sam jestes idiota" nie napisałeś jak na razie nic
    konkretnego, wnioskuje więc, że masz problemy z osobowością. Ta grupa nie
    jest miejscem do ich leczenia. Udaj się może na .psychologia?

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2008-12-18 16:51:54
    Od: "Wlato" <w...@o...pl>

    > jest miejscem do ich leczenia. Udaj się może na .psychologia?

    Lol.
    A ustawy to u was na wsi nie ma?
    Praktyk się znalazł...

  • 14. Data: 2008-12-18 19:04:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2008 17:51:54 +0100, Wlato napisał(a):

    > Lol.
    > A ustawy to u was na wsi nie ma?
    > Praktyk się znalazł...

    Jest ustawa ale to jest martwy przepis. Mam nadzieje, że przyswoisz sobie
    tą wiedzę. Nie ma o co kruszyć kopii :)

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2008-12-18 19:04:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wlato" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ustawy to u was na wsi nie ma?

    Skąd się biorą takie popierdułki??

  • 16. Data: 2008-12-18 19:19:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > niezbędne to rozpoczęcia procedury odszkodowawczej by po chwili
    > przerzucać ten obowiązek na policję. Podaj podstawę prawną tego

    Wewnętrzne zarządzenie. Policjant podaje dane, które ustawa nakazuje podać
    drugiemu uczestnikowi. Podaje, bowiem ustawa zwalnia go w tym zakresie z
    obowiązku zachowania tajemnicy. Taka jest praktyka w każdym razie.

  • 17. Data: 2008-12-19 18:07:25
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Taka jest praktyka w każdym razie.

    Dokładnie tak. Praktyka, a nie prawny obowiązek. Takowy spoczywa na
    współuczestniku kolizji.