-
31. Data: 2006-04-12 14:22:26
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "kermit" <d...@d...cds> napisał w wiadomości
news:e1ip94$3s6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> skasuj mu wreszcie ten login i haslo i pofatyguj sie do klienta po odbior
> sprzetu bo nigdy go nei zobaczysz.
Nie chce mi się. Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z moich
praw.
On nie ma prawa korzystać z usług.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
32. Data: 2006-04-12 14:35:05
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
Jan Werbiński <j...@j...com> napisał:
>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
>Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu.
A co ma zwrot do demontażu? To dwie różne rzeczy.
W umowie należało podać konkretny termin zwrotu
użyczonego/powierzonego sprzętu oraz konsekwencje niewywiązania się
z terminu.
--
Artur Golański
-
33. Data: 2006-04-12 14:36:46
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Jan Werbiński wrote:
>> skasuj mu wreszcie ten login i haslo i pofatyguj sie do klienta po odbior
>> sprzetu bo nigdy go nei zobaczysz.
>
>
> Nie chce mi się.
A jemu też się nie chce. I co mu zrobisz?
> Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z
> moich praw.
A, to jeszcze nie wysłałeś? To skąd on może wiedzieć, że się od niego
domagasz sprzętu?
> On nie ma prawa korzystać z usług.
Jak to? Sam mu je (bez umowy!) udostępniasz... Żadnych zabezpieczeń nie
obchodzi, więc skąd może wiedzieć, że nie ma prawa?
PS: i przestań wreszcie robić cross-post, lamo!
-
34. Data: 2006-04-12 14:40:42
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
Jan Werbiński <j...@j...com> napisał:
>Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie wysiadasz w Koninie,
To zupełnie co innego tu ma zastosowanie prawo przewozowe.
>Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie
>odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata?
Oczywiście, ze nie należy się. Chciałem 20 litrów, iwęcej pieniędzy
nie mam. Jak ktoś daje ci reklamówke to tez musisz zapłacić ?
>Jesteś lekarzem, leczysz po ustalonych wg umowy godzinach pracy.
Czyli zawierasz ustną umowe z pacjentem-on pałci za usługę, którą
zamówił.
Ja mam antene satelitarną (TV) komu mam płacić za przesyłane programy,
skoro wysyłają je bez opłat (wystarczy kupić odbiornik).
--
Artur Golański
-
35. Data: 2006-04-12 15:04:07
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:443d1078$1@news.home.net.pl...
> Jan Werbiński wrote:
>
>>> skasuj mu wreszcie ten login i haslo i pofatyguj sie do klienta po
>>> odbior
>>> sprzetu bo nigdy go nei zobaczysz.
>>
>>
>> Nie chce mi się.
>
> A jemu też się nie chce. I co mu zrobisz?
wyślę przedsądowe wezwanie do zapłaty za niezwrócony sprzęt
>> Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z moich praw.
>
> A, to jeszcze nie wysłałeś? To skąd on może wiedzieć, że się od niego
> domagasz sprzętu?
z regulaminu
>> On nie ma prawa korzystać z usług.
>
> Jak to? Sam mu je (bez umowy!) udostępniasz... Żadnych zabezpieczeń nie
> obchodzi, więc skąd może wiedzieć, że nie ma prawa?
z cennika i regulaminu który kiedyś otrzymał
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
36. Data: 2006-04-12 15:15:57
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: buraxta <b...@g...com>
Jan Werbiński wrote:
> wyślę przedsądowe wezwanie do zapłaty za niezwrócony sprzęt
Ja nie rozumiem jednego - skoro wiesz co masz robić i jesteś tego
pewien, to po co wysyłasz posta na tą grupę z pytaniem?
--
// \\
// // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\
\\ \\ \\ GG:421503 | JID:b...@c...pl // // //
\\ //
-
37. Data: 2006-04-12 15:39:59
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:e1j5jc$rt1$1@news.onet.pl...
> Jan Werbiński wrote:
>> wyślę przedsądowe wezwanie do zapłaty za niezwrócony sprzęt
>
> Ja nie rozumiem jednego - skoro wiesz co masz robić i jesteś tego pewien,
> to po co wysyłasz posta na tą grupę z pytaniem?
Dlatego, że Twoje założenia nie mają miejsca
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
38. Data: 2006-04-12 16:57:35
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
wiadomości news:e1j2e7$im6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie wysiadasz w Koninie, ponieważ nikt
> Cię nie wyrzucił z wagonu.
Ale ten przypadek jest z goła odmienny. Klient zrezygnował z usług, a Ty
mu je na siłę świadczysz. Czemu tak się wzbraniasz przed odcięciem dostępu?
Wygląda na to, że z góry umyśliłeś sobie, że mu te usługi dalej, wbrew jego
woli będziesz świadczył.
Załóżmy, że pójdziesz do sądu, a twój klient powie, że nachodziłeś go,
aby jeszcze się zastanowił i zostawiłeś mu na miesiąc łącze, aby przemyślał
sytuację. A gdy pomimo to nie zmienił swojej decyzji, zacząłeś domagać się
za ten okres pieniędzy. Komu sąd da wiarę?
> Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie
> odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata?
Nie należy się, jeśli automat jest niesprawny, to wina leży po stronie
właściciela stacji.
> Jesteś lekarzem, leczysz po ustalonych wg umowy godzinach pracy.
No i? Ale umowę masz chyba z pracodawcą, a nie pacjentem?
>
> Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty? Czy aktywność
> przejawiona przez kupującego w celu korzystania nie jest podstawą do
> zapłaty?
A dlaczego za zaniechanie i oopieszałość providera ma odpowiadać
abonent?
-
39. Data: 2006-04-12 16:58:51
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Jan Werbiński wrote:
>> A jemu też się nie chce. I co mu zrobisz?
>
> wyślę przedsądowe wezwanie do zapłaty za niezwrócony sprzęt
A, były pracownik firmy Kruk?
>>> Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z moich praw.
>>
>>
>> A, to jeszcze nie wysłałeś? To skąd on może wiedzieć, że się od niego
>> domagasz sprzętu?
>
> z regulaminu
Póki co regulaminu na oczy nie widziałem. Pomijam już taki detal, jak
kwestia jaki odsetek korzystających z jakiejś usługi pamięta co było w
treści podpisanej umowy.
Fakt - nieznajomość zapisów niczego (z reguły) nie zmienia. Niemniej
jednak człowiek rozumny najpierw normalnie przypomina, a nie zaczyna od
strasznie "wezwaniami przedsądowymi", wychodząc tym samym na kompletnego
dupka.
>>> On nie ma prawa korzystać z usług.
>>
>>
>> Jak to? Sam mu je (bez umowy!) udostępniasz... Żadnych zabezpieczeń
>> nie obchodzi, więc skąd może wiedzieć, że nie ma prawa?
>
> z cennika i regulaminu który kiedyś otrzymał
Ale zrozum wreszcie, że umowy z nim już nie masz więc ani cennik ani
regulamin go już nie obowiązują.
-
40. Data: 2006-04-12 17:02:08
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:e1j5jc$rt1$1@news.onet.pl...
> Jan Werbiński wrote:
>> wyślę przedsądowe wezwanie do zapłaty za niezwrócony sprzęt
>
> Ja nie rozumiem jednego - skoro wiesz co masz robić i jesteś tego pewien,
> to po co wysyłasz posta na tą grupę z pytaniem?
No wiesz, miał wizję, że ma rację i chciał się w niej utwierdzić.
A jak teraz wychodzi, że jednak nie ma racji, to się w nim mały chłopiec w
piaskownicy z łopatką i grabkami odezwał.