  • 11. Data: 2005-07-19 07:06:46
    Temat: Re: Klauzula wykonalności
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > Postępowanie cywilne w sprawie ustalenia sposobu korzystania z części
    > wspólnych budynku zakończyło się wydaniem postanowienia. Wnioskodawca
    > wystąpił o nadanie klauzuli wykonalności a otrzymał odpis postanowienia ze
    > stemplem "Sąd stwierdza, że niniejsze orzeczenie jest prawomocne".
    > Pytania:
    > 1. dlaczego nie nadano klauzuli?

    A mógłbyś zacytować treść postanowienia? Skoro nie nadano klauzuli
    wykonalności to orzeczenie zapewne nie nadaje się do egzekucji zarówno
    przed sądem jak i komornikiem. Czy to nie było przypadkiem tylko
    postanowienie ustalające?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-07-19 07:07:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dan napisał(a):

    > To obowiazek niepieniezny i w tym przypadku wlasciwym do jego egzekucji
    > bedzie sad a nie komornik.

    Sąd bez klauzuli wykonalności też nie może wszcząć egzekucji.

  • 13. Data: 2005-07-19 07:08:28
    Temat: Odp: Klauzula wykonalności
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik Johnson <j...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dbi8q5$mt$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > wykonalności to orzeczenie zapewne nie nadaje się do egzekucji zarówno
    > przed sądem jak i komornikiem. Czy to nie było przypadkiem tylko

    Zacytowal wyzej. W postanowieniu jest m.in obowiazek wydania rzeczy
    ruchomej.

    Dan.

  • 14. Data: 2005-07-19 07:13:56
    Temat: Re: Odp: Klauzula wykonalności
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dan napisał(a):

    > Zacytowal wyzej. W postanowieniu jest m.in obowiazek wydania rzeczy
    > ruchomej.

    Ok, nie doczytałem tego było napisane później. Nie rozumiem więc czemu

  • 15. Data: 2005-07-19 07:16:06
    Temat: Odp: Odp: Klauzula wykonalności
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik Johnson <j...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dbi97j$28l$...@a...news.tpi.pl...

    > Ok, nie doczytałem tego było napisane później. Nie rozumiem więc czemu
    > nie nadano klauzuli wykonalności.

    Ja tez nie. Ale i nie odmowil nadania tej klauzuli. Mysle ze jak napisze
    pismo do sadu z zapytaniem czemu wniosku nie rozpoznano , to albo dostanie
    klauzule albo postanowienie odmowne i wtedy sie zazali.

    Dan.

  • 16. Data: 2005-07-19 07:43:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Dan wrote:

    > Zacytowal wyzej. W postanowieniu jest m.in obowiazek wydania rzeczy
    > ruchomej.

    Przewód kominowy jako rzecz ruchoma? Mam wątpliwości.