  • 11. Data: 2002-03-25 10:21:51
    Temat: Re: Kilka pytan o dzialki
    Od: "Boni Sulkowski" <b...@d...pl>

    Przemo <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > ... za darmo?

    A co? Są jakieś opłaty za DoWZiZT dla prywatnego domu mieszkalnego?
    Oprócz symbolicznego znaczka i mapek? No, chyba że ktoś (np Olek) chce
    postawić coś zupełnie innego, ale IIRC to wtedy i tak opłaty za DoW...
    wyjdą taniej niż wzięcie 'w ciemno' biegłych i ekspertów.

    --
    Boni

  • 12. Data: 2002-03-25 21:47:26
    Od: Olek Kwas <k...@p...onet.pl>

    Dziękuję za głosy w dyskusji. Niestety tylko jeden odpowiada w części na
    pytania. Reszta to "dobre rady", ale nie o to prosiłem! Liczę na dalsze
    wyjaśnienia,
    Olek

  • 13. Data: 2002-03-26 12:53:52
    Od: "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl>

    Kolega powinien skorzystać z pomocy prawnika, zamiast narzekac że ktoś na
    grupie odpowiada w sposób inny, niż pytacz założył.
    Tylko, że porady prawne są płatne.
    Pozdrawiam
    Joanna

  • 14. Data: 2002-03-26 13:14:11
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Joanna Żbikowska wrote:

    > Kolega powinien skorzystać z pomocy prawnika, zamiast narzekac że ktoś na
    > grupie odpowiada w sposób inny, niż pytacz założył.
> [...]

    Uwaga nie na miejscu. Kolega nie narzeka tylko przypomina o co pytał, bo
    to jakoś zniknęło w dyskusji. Jak ktoś odpowiada, to dobrze, by wiedział
    na jaki temat.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 15. Data: 2002-03-26 13:54:00
    Od: "Boni Sulkowski" <b...@d...pl>

    Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    bo
    > to jakoś zniknęło w dyskusji. Jak ktoś odpowiada, to dobrze, by

    Nie, kolega 'liczy na dalsze wyjaśnienia' w sytuacji gdy każdy, czy tu
    na grupie, czy prawnik za ciężki szmal, odpowie 'najpierw trzeba mieć
    DoWZiZT a potem zobaczymy'

    --
    Boni