  • Data: 2007-11-21 04:41:14
    Temat: Kilka pytań dot. alimentów/komorników
    Od: "Kafesita" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Założyłam sprawę u komornika o ściągnięcie alimetów na dziecko. Minął rok i
    żadnych wieści od rzczonego komornika. W między czasie złożyłam doniesienie
    do prokuratury o popełnieniu przestępstwa w postaci niepłacenia alimentów na
    dziecko. W toku postępowania dowiedziałam się gdzie dłużnik mieszka i
    pracuje (co wcześniej było wielką niewiadomą). W związku z nowymi
    informacjami zmienia się "rejonizacja" komornicza. I teraz moje pytanie: czy
    muszę osobiście fatygować się do komornika z wnioskiem o przekazanie akt
    sprawy do innego komornika czy wystarczy napisać pisemko i przesłać pocztą?
    Kolejne pytanie: Ile wynoszą ustawowe odstetki z tytułu zalegania spłaty
    alimentów?
    I jeszcze jedno: Czy firma windykacyjna może działać w sprawie alimentów
    niezależnie od komorników? Czy muszę informować komornika o równoległym
    działaniu windykatorów? Znalazłam taką jedną, która z chęcią zajmie się
    zwindykowaniem rzeczonych alimentów :-)

    Będę wdzięczna za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam
    Kafesita