  • Data: 2012-01-16 12:52:57
    Temat: Kilka pytań...
    Od: Słuchawek Słuchawkowy <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Rok temu czyli w sylwestra, (nie ten ostatni nie dawno) a dosłownie
    rok temu, przestawiałem auto tyłem w celu zapakowania sprzętu
    grającego po imprezie, pech straszny bo radiowóz podjechał, alkomat
    ponad 2 promile. Rozpłakałem się jak dziecko bo czułem jak mi obcinają
    ręce, nie umiem żyć dzisiaj bez prawa jazdy, mniejsza o to... Mija już
    rok i prawie miesiąc, zostało 11 miesięcy. (Zakaz dostałem na 2 lata).

    I teraz tak, do dzisiaj nie zapłaciłem grzywny w wysokości 970 zł +
    jakieś około 200 zł na Centrum Zdrowia Dziecka dla dzieci
    poszkodowanych w wypadkach samochodowych, proszę mi wierzyć bądź nie
    ale naprawdę mam problemy finansowe dzień w dzień. Wpłacić i tak będę
    musiał. Dostałem pismo w tej sprawie że sąd zaprasza mnie na
    "posiedzenie orzeczenia kary zastępczej (do zapłaty cała należność 970
    zł) - Jak to rozumieć ? Że kwotę 970 zł zamienią mi na karę
    zastępczą ? Czy i tak mam wpłacić 970 zł i dodatkowo dadzą mi jakąś
    karę ? Jaka to może być kara zastępcza ? Posiedzenie to mam 1 lutego,
    czy jeżeli trochę perfidnie bym się zachował i zdobył pieniążki np 31
    stycznia i w tym dniu wpłacił tą kwotę, a 1 lutego pokazał bym dowód
    wpłaty z ubiegłego dnia to załatwiło by to sprawę ? Nie ukrywam że
    chcę stanąć na rzęsach i zdobyć te pieniądze i wpłacić, ale potrzebuję
    jednak tych dni.

    Kolejne moje pytanie, dzwonię dzisiaj do Wydziału Komunikacji ponieważ
    wysyłają mi już po raz któryś informację że mam oddać prawo jazdy !
    Tyle że ja ich nie mam ! Nie wiem czy wtedy Policja mi wzięła czy ja
    je zgubiłem... WK mówi mi że gdyby Policja mi zabrała to już dawno by
    je odesłali, i w sumie mają rację... Więc mówię Pani grzecznie że w
    takim razie pojawię się w WK i zgłoszę że dokument zgubiłem, na to ona
    że nie tak nie mogę ! Przecież nie urodzę im tego dokumentu ? Poza tym
    psychopatą nie jestem aby korzystać z zatrzymanego prawa jazdy i je
    używać skoro ono figuruje że jest zatrzymane... Co robić w takiej
    sytuacji ?

    Pytam również Pani z WK jak to jest z czasem zakazu, sąd zakazał mi
    prowadzenia auta 2 lata ! I jak to liczyć ? Od daty zatrzymania przez
    Policję ? Od daty wyroku sądowego, czy nie daj Boże od daty oddania
    prawa jazdy do WK ? Pani z WK mówi że sąd taką informację powinien
    wysłać w wyroku... W wyroku nic takiego nie dostałem poza informacją
    że ZAKAZ na 2 lata i grzywna ! Więc jak to jest ?

    I teraz UWAGA ! Pani mi mówi że ja nie figuruję jako zatrzymane prawo
    jazdy za alkohol tylko za przekroczone 24 pkt karne !!! ??? Owszem pkt
    też nazbierałem dużo bo aż 32 ! Ale jak mogę nie figurować o zakazie
    za alkohol ???

    Bardzo proszę o pomoc...