  • 1. Data: 2012-01-16 12:52:57
    Temat: Kilka pytań...
    Od: Słuchawek Słuchawkowy <s...@g...com>

    Witam,

    Rok temu czyli w sylwestra, (nie ten ostatni nie dawno) a dosłownie
    rok temu, przestawiałem auto tyłem w celu zapakowania sprzętu
    grającego po imprezie, pech straszny bo radiowóz podjechał, alkomat
    ponad 2 promile. Rozpłakałem się jak dziecko bo czułem jak mi obcinają
    ręce, nie umiem żyć dzisiaj bez prawa jazdy, mniejsza o to... Mija już
    rok i prawie miesiąc, zostało 11 miesięcy. (Zakaz dostałem na 2 lata).

    I teraz tak, do dzisiaj nie zapłaciłem grzywny w wysokości 970 zł +
    jakieś około 200 zł na Centrum Zdrowia Dziecka dla dzieci
    poszkodowanych w wypadkach samochodowych, proszę mi wierzyć bądź nie
    ale naprawdę mam problemy finansowe dzień w dzień. Wpłacić i tak będę
    musiał. Dostałem pismo w tej sprawie że sąd zaprasza mnie na
    "posiedzenie orzeczenia kary zastępczej (do zapłaty cała należność 970
    zł) - Jak to rozumieć ? Że kwotę 970 zł zamienią mi na karę
    zastępczą ? Czy i tak mam wpłacić 970 zł i dodatkowo dadzą mi jakąś
    karę ? Jaka to może być kara zastępcza ? Posiedzenie to mam 1 lutego,
    czy jeżeli trochę perfidnie bym się zachował i zdobył pieniążki np 31
    stycznia i w tym dniu wpłacił tą kwotę, a 1 lutego pokazał bym dowód
    wpłaty z ubiegłego dnia to załatwiło by to sprawę ? Nie ukrywam że
    chcę stanąć na rzęsach i zdobyć te pieniądze i wpłacić, ale potrzebuję
    jednak tych dni.

    Kolejne moje pytanie, dzwonię dzisiaj do Wydziału Komunikacji ponieważ
    wysyłają mi już po raz któryś informację że mam oddać prawo jazdy !
    Tyle że ja ich nie mam ! Nie wiem czy wtedy Policja mi wzięła czy ja
    je zgubiłem... WK mówi mi że gdyby Policja mi zabrała to już dawno by
    je odesłali, i w sumie mają rację... Więc mówię Pani grzecznie że w
    takim razie pojawię się w WK i zgłoszę że dokument zgubiłem, na to ona
    że nie tak nie mogę ! Przecież nie urodzę im tego dokumentu ? Poza tym
    psychopatą nie jestem aby korzystać z zatrzymanego prawa jazdy i je
    używać skoro ono figuruje że jest zatrzymane... Co robić w takiej
    sytuacji ?

    Pytam również Pani z WK jak to jest z czasem zakazu, sąd zakazał mi
    prowadzenia auta 2 lata ! I jak to liczyć ? Od daty zatrzymania przez
    Policję ? Od daty wyroku sądowego, czy nie daj Boże od daty oddania
    prawa jazdy do WK ? Pani z WK mówi że sąd taką informację powinien
    wysłać w wyroku... W wyroku nic takiego nie dostałem poza informacją
    że ZAKAZ na 2 lata i grzywna ! Więc jak to jest ?

    I teraz UWAGA ! Pani mi mówi że ja nie figuruję jako zatrzymane prawo
    jazdy za alkohol tylko za przekroczone 24 pkt karne !!! ??? Owszem pkt
    też nazbierałem dużo bo aż 32 ! Ale jak mogę nie figurować o zakazie
    za alkohol ???

    Bardzo proszę o pomoc...

  • 2. Data: 2012-01-16 14:03:18
    Temat: Re: Kilka pytań...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.01.2012 13:52, Słuchawek Słuchawkowy pisze:

> [...]
    > grającego po imprezie, pech straszny bo radiowóz podjechał, alkomat
    > ponad 2 promile. Rozpłakałem się jak dziecko bo czułem jak mi obcinają

    Było nie pić albo mieć jakiegoś "wyznaczonego kierowcę". Ja mogę ci
    wierzyć, że "tylko przestawiałeś", ale policjanci kontrolę robili
    służbowo i nie mogli tak wierzyć w dobre intencje.

    [ciach]

> [...]
    > "posiedzenie orzeczenia kary zastępczej (do zapłaty cała należność 970
    > zł) - Jak to rozumieć ? Że kwotę 970 zł zamienią mi na karę

    Że pójdziesz siedzieć. Ewentualnie może jakieś prace społeczne.

  • 3. Data: 2012-01-16 14:24:31
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-16 13:52, Słuchawek Słuchawkowy pisze:
> [...]
    > wpłaty z ubiegłego dnia to załatwiło by to sprawę ? Nie ukrywam że
    > chcę stanąć na rzęsach i zdobyć te pieniądze i wpłacić, ale potrzebuję

    Nie swiruj tylko napisz wniosek o rozlozenie na raty, jak nie przejdzie
    to dadza ci prace spoleczne np w zakladzie gospodarki komunalnej. W
    kazdej chwili mozesz nieodpracowana roznice wplacic. Jesli nie to do puchy.

> [...]
    > psychopatą nie jestem aby korzystać z zatrzymanego prawa jazdy i je
    > używać skoro ono figuruje że jest zatrzymane... Co robić w takiej

    Nie moze nie przyjac wniosku o zgubieniu ja tez mialem podobnie i
    zamiast prawka zlozylem wniosek o zagubieniu.

> [...]
    > wysłać w wyroku... W wyroku nic takiego nie dostałem poza informacją
    > że ZAKAZ na 2 lata i grzywna ! Więc jak to jest ?

    Zakaz biegnie od chwili zlozenia prawa jazdy, albo tego zniosku o
    zagubieniu.

> [...]
    > jazdy za alkohol tylko za przekroczone 24 pkt karne !!! ??? Owszem pkt
    > też nazbierałem dużo bo aż 32 ! Ale jak mogę nie figurować o zakazie

    I bardzo dobrze jak oni maja ze za punkty to niech im bedzie nie wnikaj
    w ich burdel to tylko z korzyscia dla ciebie.

  • 4. Data: 2012-01-16 15:34:46
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zakaz biegnie od chwili zlozenia prawa jazdy, albo tego zniosku o
    > zagubieniu.

    rotfl, czyli koledze Sławkowi nie zostało 11 miesięcy tylko 24...

  • 5. Data: 2012-01-17 04:46:47
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-16 16:34, PH pisze:
    > Użytkownik "Zenek"<t...@p...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > rotfl, czyli koledze Sławkowi nie zostało 11 miesięcy tylko 24...

    Jesli pały mu zabrały to praktycznie od tego dnia ale w tym wypadku
    sprawa jest lekko zagmatwana.

  • 6. Data: 2012-01-17 05:01:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/16/2012 10:46 PM, Zenek wrote:

    > Jesli pały mu zabrały to praktycznie od tego dnia ale w tym wypadku
    > sprawa jest lekko zagmatwana.

    o ile on lub oni maja jakikolwiek papierek na to.