  • Data: 2007-04-05 22:49:19
    Temat: Kij w mrowisko :)
    Od: Ajgor <o...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    Lubie sie posmiac jak sie tu klucicie, wiec podzuce wam temat do klutni :)
    A przy okazji ciekawe zagadnienie
    do rozwiklania. Otoz czy jesli ktos sciagnie z internetu film w wersji DVD
    i nagra go na plyte DVD, a nastepnie skasuje z dysku, to czy to jest
    piractwo, czy nie? Pewnie wszyscy stwierdza, ze piractwo. ALE!!!!!
    Zalozmy, ze TEN SAM film leci w telewizji, a ja mam stacjonarna nagrywarke
    DVD i nagram ten film na plyte DVD
    prosto z anteny, to czy to tez bedzie piractwo? Pewnie juz nie. Wiec.. Jak
    sie ma posiadanie na plycie dvd filmu
    sciagnietego z internetu do posiadania na takiej samej plycie dvd tego
    samego filmu, ale nagranego z telewizji?