  • 1. Data: 2005-12-21 23:35:34
    Temat: Kiedy odsetki od spoznien czynszu przedawniaja sie?
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    Spoldzialnia mieszkaniowa domaga sie ode mnie za 5 lat niby odsetek za
    spoznianie sie z czynszem - nieraz placilem tydzien po terminie, nieraz 3
    miesiace po wakacjach, jak mnie nie bylo w wakacje. Czy maja prawo dochodzic az
    z przed 5 lat? Slyszalem, ze 3 lata. Na jaki przepis sie powolac, jesli do 3 lat
    moga?

  • 2. Data: 2005-12-22 19:45:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "kubakj" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > z przed 5 lat? Slyszalem, ze 3 lata. Na jaki przepis sie powolac, jesli do
    > 3 lat
    > moga?

    art. 117 w związku z art. 118 KC