    From: 6...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kara za Posiadanie Biletu na 2% znizki wiecej Co zrobic ??
    Date: 20 Aug 2006 00:02:48 -0700

    Witajcie.Mam taki problem a mianowicie dzis Jechalam a w zasadzie
    zaledwie przekroczylam strefe biletowa w metrze w Warszawie kasujac
    bilet na znizke 50 %.Posiadam Legitymacje szkoly policealnej(Studium)
    co np w Katowicach gdzie mieszkam uprawnia do znizki 50 % w przejazdach
    srodkami komunikacji miejskiej.

    Zostalam poproszona o pokazanie biletu oraz dokumentu uprawniajacego do
    znizki,po czym zostalam poinformowana iz moja legitymacja uprawnia
    tylko i wylacznie do znizki 48% o czym niewiedzialam Poniewaz jestem w
    warszawie 1wszy raz a nigdzie jasno takiej informacji nie ma tym
    bardziej ze osoba w kiosku taki bilet mi sprzedala nie pytajac o jaka
    ulge dokladnie chodzi.

    Proponowalam iz wyjde spowrotem z metra z Peronu bo nawet niezdazylam
    wsiasc do metra (bylo to na stacji Centrum) i kupie odpowiedni bilet
    skoro tamten jest zly, lub doplace ta roznice kontrolerowi.Ale ten
    Kontroler uparcie dazyl do tego ze wystawia Kare i niema innej
    mozliwosci przy czym zyczliwie dal mi kare 96 zl (w ciagu 7 dni bedzie
    to 68 zl) za te 2% znizki ktorej zekomo niemam lub 25 groszyjak kto
    Woli :).

    Problem i pytanie do was jest takie: Czy jest mozliwosc anulowania tej
    kary bo wsumie Niejechalam metrem chcialam wyjsc kupic inny bilet jak
    na uczciwego czlowieka przystalo czego niemoge powiedziec o Tym
    Kontrolerze..

    Napiszcie Prosze cos na ten Temat

    Pozdrawiam Serdecznie
    Ewa