  • 71. Data: 2024-04-14 20:44:28
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Wskaż to badanie naukowe ?

    Że jest coś takiego jak DNA i jest to kod dokładnie opisujący
    konkretnego człowieka i że ma się go od poczęcia?

    W szkole się uczyłem. Może nawet w podstawówce i to za komuny.

    Ciebie nie uczyli? Coś się zmieniło? ;-)

  • 72. Data: 2024-04-14 20:49:58
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 18:20, Shrek pisze:

    > Żeby nie trzeba było kombinować pod górę i zrobić to po prostu bez
    > zbędnego stresu. Naprawdę sądziesz że ktoś ogarnięty nie ogranie tematu
    > wykonana aborcji?

    To że ktoś mimo upomnień i tak wybije szybę i okradnie sklep nie znaczy
    że trzeba mu w tym towarzyszyć i tolerować aby się nie skaleczył?

    > Sądzisz że to przez aborcję?

    Zapewne przez facetów którzy rozsiewają w powietrzu nasienie aby się
    wiatropylne siksy zapładniały.

    Takie samo zdupy jak twoje "przez aborcję"

    Wiele razy Ci pisałem że zaniżasz poziom. Nie jesteś głupi jak Animka ;-)

  • 73. Data: 2024-04-14 20:51:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:38, _Master_ pisze:

    > Manipulujesz. Co ma piernik do wiatraka?

    Ja?

    > Jeśli w naturze giną embriony

    Tym razem już embriony nie ludzie?

    > to nic nam nie daje prawa do decydowania które mają ginąć a które NIE.

    Jak to nie j - jeśli jesteśmy konsekweni (znaczy wy) to powniśmy je w
    miarę możliwości ratować. Nawet wbrew woli matki:P

    > Nie podoba się moja argumentacja? Nic nie poradzę. BEZCZELNIE obnażam
    > niekonsekwencje i obłudę ;-)

    Akurat to twoją niekonsekwencję tu obalamy. Dodam tylko że jak na
    człowieka, który przy każdej dyskusji kaowach naświewał się z dyskusji o
    aborcji, bo przecież liczy się gospodarka, to jesteś bardzo aktywny w
    temacie, który jest zupełnie nieistotny. A nie mówiłem mały
    konfederacje, że jak chodzi o gospodarkę to komfa skończy na zakazie
    handlu w niedziele, za to przyłączy się z ochotą do każdego
    katotalibańskiego pomysłu? No i wystarczyło żebyście się zorientowai że
    wcześniej czy później aborcja jednak będzie do ruszenia i okazało się co
    dla was ważne:P

    > Jeszcze raz: To nie ja odkryłem DNA i nie ja uchwalałem prawo chroniące
    > ludzi posiadających DNA ;-)

    Każdy człowiek posiada DNA. Większość organizmów posiada.

    > Może przesłanki do takiego ustanowienia przepisów były zbyt
    > humanistyczne a może zbyt ekologiczne ;-) to już nie ma znaczenia. Takie
    > prawo uchwalono.

    I takie zostanie zmienione.

    > To zmień. A dziś nie zawracaj gitary ;-)

    No to po co zawracasz gitarę, jak jest jak chcesz (mimo że udajesz że to
    nieistotne)?

    > O ludzkie zycie warto kopie kruszyć zwłaszcza gdy ktoś chce zabijać dla
    > kaprysu.

    Ale jak kało mówi o aborrcji to mówisz że nieistotne i żeby się
    gospodarką zajęli:P

    > Mo przekaz jest spójny. Prawo jest DOBRE w tym temacie a próby jego
    > zmiany nie mają poparcia

    Akurat mają. Zdecydowana większość jest za powrotem do kompromisu a
    niemal połowa do 12 tygodnia.

    > i przez długie lata w Polsce nie będą miały.
    > Uważam że są problemy ważniejsze również dla kobiet dla ich sytuacji
    > materialnej i dobrego życia.
    >
    > Ta aborcyjna drama to tylko igrzyska. A wiesz po co się robi igrzyska

    Oczywiście - dpóki jest jak wy chcecie, to igrzyska i temat zastępczy -
    a jak się uda zmienić to nagle okaże się najważniejsze na świecie.
    Zresztą już teraz bardzo dużo mówisz jak na temat który nie ma żadenego
    znaczniea. W sumie to ty dzwonisz mały hipokryto:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2024-04-14 20:53:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:41, _Master_ pisze:
    > Nie podałeś żadnego argumentu tylko się wzmagasz i zaczynać robić
    > osobiste przytyki.

    Ty też nie, więc zapytałem jakie masz argumenty.

    > Gdzie skłamałem?

    Przecież zostawiłem co istotne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2024-04-14 21:14:25
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 76. Data: 2024-04-14 21:16:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Chowasz się w krzakach i stamtąd poszczekujesz. Wysoka to dojrzałość
    > intelektualna.

    Piszemy o prawie i niemocy aktywistów aborcyjnych do jego zmiany.

    Może jakaś uchwała wystarczy?

    Jak myślisz?

  • 77. Data: 2024-04-14 21:17:45
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Ty to jesteś normalnie POJEB

    To były cytaty z ostatnich wypowiedzi w mediach

    Ja jestem pojeb?

  • 78. Data: 2024-04-14 21:18:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 18:21, Shrek pisze:

    > Od kiedy akurat posiadanie unikalnego DNA decyduje o człowieczeństwie?

    Od kiedy się okazało że nie nie można być z takim DNA koniem ;-)

  • 79. Data: 2024-04-14 21:20:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 18:58, Shrek pisze:

    > Dlaczego? Zdaje się że na tym właśnie opiera się medycyna:P

    Celem medycyny jest nie szkodzić.

    Aborcja jest najwyższym stopniem szkodnictwa

  • 80. Data: 2024-04-14 21:21:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Od kiedy to natura miewa zamiary: :)

    Od kiedy o tym Kidawa powiedziała publicznie

    Ja mogę tak długo ;-)