  • 1. Data: 2006-04-06 14:28:57
    Temat: Urzad skarbowy - rozliczenie
    Od: "ELCO" <e...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.
    Ile czasu ma urzad skarbowy na przelanie pieniedzy na konto
    od dnia zlozenia rozliczenia rocznego?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-04-06 14:39:24
    Temat: Re: Urzad skarbowy - rozliczenie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu ELCO porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ile czasu ma urzad skarbowy na przelanie pieniedzy na konto
    > od dnia zlozenia rozliczenia rocznego?
    ihmo 3m-ce
    pl.soc.prawo.podatki
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-06 14:40:28
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-06 16:28 +0200, Użytkownik ELCO napisał :
    > Witam serdecznie.
    > Ile czasu ma urzad skarbowy na przelanie pieniedzy na konto
    > od dnia zlozenia rozliczenia rocznego?
    > Pozdrawiam!

    3 miesiace

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 4. Data: 2006-04-06 19:55:45
    Od: "Piotrek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ELCO" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie.
    > Ile czasu ma urzad skarbowy na przelanie pieniedzy na konto
    > od dnia zlozenia rozliczenia rocznego?
    > Pozdrawiam!

    Ja złożyłem tydzień temu i już dostałem zwrot ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2006-04-07 18:35:26
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Piotrek napisał:

    > Użytkownik "ELCO" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja złożyłem tydzień temu i już dostałem zwrot ;)

    ...pita do korekty :)))))