  • 51. Data: 2009-09-23 03:54:19
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <

    > Ale 200-300zł w plecy. To już lepiej zadzwonić do "swojego" sądu i
    > dowiedzieć się jakie strony kryją się pod daną sygnaturą. A najlepiej
    > zadzwonić do nadawcy listu.

    kiedy im właśnie o to chodzi, zadzwonisz - to mają kontakt i będą dale nękać
    bo skoro klient zadzwonił znaczy musi mieć coś na sumieniu

    macso

  • 52. Data: 2009-09-23 03:55:09
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h9bi7p$4r5$1@news.onet.pl...

    > A tak z ciekawości - list polecony z potwierdzeiem odbioru?

    pisałem już że zwykły

    macso

  • 53. Data: 2009-09-23 06:26:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    macso pisze:

    > kiedy im właśnie o to chodzi, zadzwonisz - to mają kontakt i będą dale
    > nękać
    > bo skoro klient zadzwonił znaczy musi mieć coś na sumieniu

    Pokraczny tok rozumowania. Ale to Twoje pieniądze.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2009-09-23 06:43:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "macso" <m...@p...oniet.pl> writes:

    > pisałem już że zwykły

    Zmieniales adres? Na bilecie kredytowym byl adres, pod ktorym nie
    odbierasz poczty? Zignorowales kiedykolwiek jakies awizo listu
    poleconego?

    Jesli nic z tych rzeczy, to prawie na pewno blefuja.

    MJ

  • 55. Data: 2009-09-23 07:16:09
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    macso wrote:

    > pisałem już że zwykły

    No to w moim przekoaniu możesz zapomnieć o jakiejkolwiek wizycie
    komornika, co nie znaczy, że o braku jakichkolwiek wizyt. Ale przy tej
    kwocie prawdopodobieństwo wizyty jest raczej nikłe.
    Raczej spodziewaj się kolejnych listów ew. telefonów, jak im się uda
    Twój numer namierzyć.

    M.

  • 56. Data: 2009-09-23 08:11:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> [...]
    > kwocie prawdopodobieństwo wizyty jest raczej nikłe.
    > Raczej spodziewaj się kolejnych listów ew. telefonów, jak im się uda

    Czyli w razie czego jesteś w stanie pokryć koszty egzekucji
    komorniczej? Skoro ryzyko jest niewielkie, to można ustalić, że za jego
    podjęcie dostaniesz piwo :)

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2009-09-23 08:21:44
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "witek" <> napisał w wiadomości ...

    > mozesz olac i nic nie robic, czekac az pojda do sadu.
    > Wowczas bedziesz musial sie pofatygowac bo zaplacisz jeszcze raz.

    może i będzie musiał się pofatygować, ale co najwyżej żeby podnieść
    zarzut przedawnienia dlugu (jak nie znajdzie dowodu wpłaty...)
    i na tym koniec :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 58. Data: 2009-09-23 09:50:26
    Od: "macso" <m...@g...com>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <

    > Zmieniales adres? Na bilecie kredytowym byl adres, pod ktorym nie
    > odbierasz poczty? Zignorowales kiedykolwiek jakies awizo listu
    > poleconego?
    >
    > Jesli nic z tych rzeczy, to prawie na pewno blefuja.

    też pisałem że mam tylko jeden adres od kilkunastu lat
    a ponieważ pracuję poza domem od wielu lat jestem uczulony na odbieranie
    wszelakiwej poczty
    ( prowadzę dzialalność przy okazji której dostaje dużo poleconej
    korespondencji)
    więc nawet żona i córka ma upowaznienie do odbioru listów poleconych
    imiennych i na dzialalność.
    Pewności nie można mieć nigdy, w każdym razie celowo nigdy nie unikałem
    odbioru jakichkolwiek przesyłek

    macso

  • 59. Data: 2009-09-23 09:51:26
    Od: "macso" <m...@g...com>

> [...]

    > kwocie prawdopodobieństwo wizyty jest raczej nikłe.
    > Raczej spodziewaj się kolejnych listów ew. telefonów, jak im się uda Twój

    numer jest zastrzeżony ( z innych względów)

    macso

  • 60. Data: 2009-09-23 09:52:21
    Od: "macso" <m...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <

    > Bez sensu - zajęcia komornicze mogą być kłopotliwe. Lepiej sprawdzić.

    zaryzykuję :))

    macso