  • 11. Data: 2009-09-22 18:51:01
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Widziałem firmę windykacyjną która skupuje długi stwierdzone tytułami
    > wykonawczymi.
    >
    > Nie mówię że na pewno komornik, ale że prawdopodobnie komornik ...

    i sądzisz, ze on nic o tym nie wie ze odbyla sie sprawa.
    mozliwe, ale malo prawdopodobne, albo to co napisal troche sie rozminelo
    z prawda

  • 12. Data: 2009-09-22 18:51:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Art pisze:
    > Po roku ulegają przedawnieniu roszczenia z umowy przewozu osób licząc od
    > dnia wykonania przewozu, a gdy przewóz nie został wykonany - od dnia,
    > kiedy miał być wykonany

    A opłata za jazdę bez biletu od dnia wymagalności tej opłaty, który
    wynosi zazwyczaj 3 miesiące.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-09-22 18:51:04
    Od: "Art" <s...@w...pl>

    > A wyroki sądu po ilu latach się przedawniają?

    a zapadł wyrok w tej sprawie?

    --
    Art
    Chwila szczerości POwskiego półgłówka:

  • 14. Data: 2009-09-22 18:51:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > A wyroki sądu po ilu latach się przedawniają?

    10, o ile sie nic nie robi.

  • 15. Data: 2009-09-22 18:53:51
    Od: "Art" <s...@w...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dostałem wezwanie od onej kancelarii do zapłacenia długu wobec intercity
    > ( płatne na konto Intercity do pojutrza bo jak nie to przyjdzie komornik,
    > a jeśli bym nie mógł to proponują rozłożenie na 5 rat - kwota w sumie
    > prawie 5 stów)
    >
    > Generalnie przypominam sobie jazdę kiedy nie zdążyłem kupić biletu,
    > dostałem kredytowy od konduktora, ale zapłaciłęm i dawno zapomniałem.
    > Oczywiście żadnych papierów w tej sprawie nie mam.
    > Nikt mnie nie ścigał, żadnych wezwań itd.

    Jeżeli płaciłes np. przelewem z konta udaj sie do banku aby odszukali taką
    wpłatę, zapłacisz parę grosików za taki wyciąg i niech kancelaria Ciebie
    cmoknie w czułe miejsce.

  • 16. Data: 2009-09-22 18:54:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > i sądzisz, ze on nic o tym nie wie ze odbyla sie sprawa.

    A mało to ludzi w s tylu: "nie będę odbierał poczty (zwłaszcza z sądu) i
    co mi zrobicie?"

    --
    @2009 Johnson

  • 17. Data: 2009-09-22 18:56:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > A mało to ludzi w s tylu: "nie będę odbierał poczty (zwłaszcza z sądu) i
    > co mi zrobicie?"

    Jest jeszcze dużo wierzycieli w stylu: "wskażemy w pozwie stary adres
    powoda, bo tylko taki mamy, byle tylko sprawa się nie rypła i list
    został spokojnie awizowany".

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-09-22 18:56:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > A mało to ludzi w s tylu: "nie będę odbierał poczty (zwłaszcza z sądu) i
    > co mi zrobicie?"

    Jest jeszcze dużo wierzycieli w stylu: "wskażemy w pozwie stary adres
    pozwanego, bo tylko taki mamy, byle tylko sprawa się nie rypła i list

  • 19. Data: 2009-09-22 18:57:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > A mało to ludzi w s tylu: "nie będę odbierał poczty (zwłaszcza z sądu) i
    > co mi zrobicie?"

    to rownie dobrze nie odebrał by nastepnego z "kancelarii" i nie pisało
    postu z takim przejeciem.

  • 20. Data: 2009-09-22 19:01:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > to rownie dobrze nie odebrał by nastepnego z "kancelarii" i nie pisało
    > postu z takim przejeciem.

    A podobno wróżką nie jesteś...

    --
    Liwiusz