  • Data: 2009-09-22 17:46:07
    Temat: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: "macso" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem wezwanie od onej kancelarii do zapłacenia długu wobec intercity (
    płatne na konto Intercity do pojutrza bo jak nie to przyjdzie komornik, a
    jeśli bym nie mógł to proponują rozłożenie na 5 rat - kwota w sumie prawie 5
    stów)

    Generalnie przypominam sobie jazdę kiedy nie zdążyłem kupić biletu, dostałem
    kredytowy od konduktora, ale zapłaciłęm i dawno zapomniałem.
    Oczywiście żadnych papierów w tej sprawie nie mam.
    Nikt mnie nie ścigał, żadnych wezwań itd.

    Aż tu nagle kancelaria się jakas oddzywa

    wzywa dłużnika ( czyli mnie) do natychmiastowej dobrowolnej zapłaty długu
    tytułem nakazu zapłaty wydanego po wezwaniu : numer wezwania 13141, XIII,
    NC, 6674/04.

    Wygląda na jakąś autentyczną sygnaturę, ale pierun wie z jakiego sądu i
    jakiego miasta, więc sprawdzić się nie da.
    A nie mam zamiaru wdawać się w dyskurs z kancelarią bo jeszcze potraktują to
    jako uznanie zobowiązania.

    Ciekawe czy ktoś się już spotkał z taką zagrywką ?

    macso