  • 151. Data: 2003-09-21 11:03:47
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    >Jak nieraz slysze opowiesci starszych kolegow jak
    > wowczas wygladal proces kontroli biletow to lezka mi sie w oku kreci
    (...)jak tylko >sprobowal podskoczyc to z komendy
    > wychodzil po 48 godzinach siny...

    A mi sie noz w kieszeni otwiera, ze mamy takich kontrolerow..Przysluchuje
    sie tak i juz w pewneym momencie troche odpusciles i pisales sensownie...A
    co Ty widzisz w tym dobrego, ze kolesia katowali na posterunku? Jest taka
    maxima, pochodzaca z lacina i podsawa prawa.., ze lepiej wypuscic 100
    winnych niz skazac jednego neiwinnego...Zapamietaj to sobie...

  • 152. Data: 2003-09-21 11:11:03
    Temat: Re: errare humanum est...
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam grupe za karmienie trolla-Leszka.

    Nie ma za co. Ty nic więcej na tej grupie nie robisz.
    Wolę być trollem niż nikim.Mój pies siedzący w tej chwili przy mnie bierze w
    tej dyskusji taki sam udział jak Ty, czyli żaden. Pewnie ma tyle samo do
    powiedzenia;)

    Pozdr
    Leszek

  • 153. Data: 2003-09-21 11:12:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piwek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jest taka maxima, pochodzaca z lacina i podsawa prawa.., ze lepiej
    wypuscic 100
    > winnych niz skazac jednego neiwinnego...Zapamietaj to sobie...

    A o tow. F.Dzierżyńskim słyszał, a..?

    Pozdr
    Leszek

  • 154. Data: 2003-09-21 11:33:43
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Brak zwiazku ze sprawa...
    eot

  • 155. Data: 2003-09-21 11:55:02
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    Leszek <l...@p...fm> wrote:
    > Mylisz si?.90 % rodak?w jest ekspertami w dziedzinie prawa i medycyny;))
    a czy to są przeciwstawne stwierdzenia? ;-)

    Artur Górniak

  • 156. Data: 2003-09-21 12:03:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A mi sie noz w kieszeni otwiera, ze mamy takich kontrolerow..

    Uwazaj zeby sie nie pokaleczyc. Na szczescie na rekrutacje nie masz
    najmniejszego wplywu.

    > co Ty widzisz w tym dobrego, ze kolesia katowali na posterunku?

    To widze dobrego, ze jak po takiej przygodzie wyszedl, to na drugi raz 10
    razy pomyslal zanim wyludzil przejazd albo probowal komus podskoczyc. A
    zastanawiales sie kiedys dlaczego teraz mamy w Polsce taki bandytyzm? Bo
    nikt sie nie boi policji i slusznie. Bedzie taki cwaniak podskakiwal ile
    wlezie,a z komisariatu i tak wyjdzie po 20 minutach bez jednego siniaka i
    jeszcze pozwie policje o nieuzasadnione zatrzymanie. W Katowicach 200 m od
    VI KP na oczach przechodniow panosza sie dealerzy sprzedajacy cpunom
    dzialki. Za komuny momentalnie zaginalby taki w niewyjasnionych
    okolicznosciach i po sprawie. Teraz nikt go nie ruszy bo i tak nie ma
    dowodow. Jako kontroler osobiscie znam dane personalne kilku zlodziei
    kieszonkowych, ale nawet nie ma sensu zebym szedl z tym na policje bo i tak
    zadnemu z nich wlos z glowy nie spadnie, a ja w terminie tygodnia wyladuje z
    nozem pod zebrem....Takie wlasnie mamy panstwo prawa - a to dlatego ze jest
    demokracja i swobody obywatelskie (czyt.: kazdemu wszystko wolno, poza
    policja)

    pdr
    Olo

  • 157. Data: 2003-09-21 12:49:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Brak zwiazku ze sprawa...

    Gdybyś uważnie "studiował" historię w szkole podstawowej to związek ze swoim
    stwierdzeniem jakoby:
    " lepiej wypuscic 100 winnych niz skazac jednego niewinnego..."
    a moim żartobliwym pytaniem :"A o tow. F.Dzierżyńskim słyszał, a..?"
    byś zauważył.

    Gwoli wyjaśnienia "niekumatym" jak kol.Piwek.
    Tow. Dierżyński twierdził że dla dobra rewolucji lepiej rozstrzelać 100
    niwinnych niż puścić jednego kontrrewolucjonistę;)

    Pozdr
    Leszek

  • 158. Data: 2003-09-21 13:12:13
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Sam widzisz...skoro Twoim idolem jest tow. Dzierzynski...

  • 159. Data: 2003-09-21 13:16:39
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    > Uwazaj zeby sie nie pokaleczyc. Na szczescie na rekrutacje nie masz
    > najmniejszego wplywu.

    Wcale nei ubolewam z tego powodu. Tylko jestem mza testami psychologicznymi
    co jakis czas bo jak widac ten zawod moze zrobic czlowiekowi w glowie
    spustoszenie. To calkiem normalne bo to stresujaca praca.

    > To widze dobrego, ze jak po takiej przygodzie wyszedl, to na drugi raz 10
    > razy pomyslal zanim wyludzil przejazd albo probowal komus podskoczyc

    bez komentarza...

    >znam dane personalne kilku zlodziei
    > kieszonkowych, ale nawet nie ma sensu zebym szedl z tym na policje

    tym bardziej bez komentarza...A ponoc znasz prawo...

    Widze, ze jestes zwolennikiem anarchii w panstwie...albo pzynajmniej UB
    ...te sprawy...kara smierci za kradziez w sklepie...powodzenia...Proponuje
    przeprowadzke do Chin...

  • 160. Data: 2003-09-21 13:24:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Sam widzisz...skoro Twoim idolem jest tow. Dzierzynski...

    Sam widzisz. Masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.
    Lub jesteś kobietą, bo tylko one wyczytują to czego nie ma.

    Pozdr
    Leszek